Sunday, May 16, 2010

Susu Ibu Buat Kuih....U biar Betul Minah...?????

Tak sangka kan?,
susu ibu boleh jadi one of the ingredient dalam resepi membuat kuih.
Betullll!!!
Tak percaya?
"sila rujuk Harian Metro m/sD28 16 Mei 2010"
siap ada gambar mak budak tu rasa bancuhan kuih susu dia lagi

For Mat Salleh it's normal la kot
kalau orang melayu? hmmm
kalau anak sendiri yang makan, ok la kot....
tapi kalo yang makan tu,suami, mak bapak, kengkawan
dah ker namanya
dah jadi ibu susuan diorang...
isk isk isk...

kalo korang...korang rela tak????
perah susu korang
then buat kuih kasi family makan......
errrr............


Me Naughty..me Netty

10 comments:

SHAZA said...

uiskh, betul ker ha!!!terkejut jap ni...

mama tisya said...

biar betik??? tp kalo kt overseas ok kot..kt msia tk kot

qaseh said...

mmg xsesuai dgn budaya kita.....diaorg ni mmg suka cuba yg pelik2 kan?

maszlanz said...

anda di tag

notti netti said...

KORANG SEMUA- betoiiii...mat salleh nie suka benda yang pelik2....and siap buat cookies n jual......yang bestnya semua org suka..isk isk isk...

notti netti said...

maszlanz- ehehhe thanx...

Mila_ibu najihah said...

OMG..kalau nak buat jual2 pun..tolong la label biskut ini mengandungi 'susu ibu'.. seram weii..

notti netti said...

MILA- BETUI TU......

Nad a.k.a MamaZakwan said...

kak, ada kat 1 restoran kat negara mana tah, mmg guna susu ibu sbg bahan utama dalam setiap masakan diorg..ibu mana la yg sanggup bg susu diorg tu kt restoran ni, huhu! jgn kt malaysia pun ada gak camni sudaa...

notti netti said...

nad- yer ker?.....isk isk isk...gerun!


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno