Friday, May 7, 2010

I luv skirts........bagi mengcover peha I yang besar....




I suka skirt yang senting nie and pakai dengan boot
so far kat ofis I, ada sorang akak nie (bertudung)
yang I pernah nampak
dia pakai skirt paras lutut (skit bawah skit dr lutut)
and berkasut boot
cantikkkkk....
tapi kesian...dia kena gelak dengan kerani2
yang hmmm entah lah....
buta fesyen!



cantik tak?


suka sangat pakai skirt ini...
tetapi kengkadang peha yang besar..
membataskan kefesyenan I...
sob..sob..sob...


apa-apa pun I minat minah nie berfesyen...khelassss gitu..

Me Naughty..me Netty

5 comments:

Qastalani® said...

lawo ekk.. ala. hijabstyle tu bukannya jual skirt. dia blog review psl fesyen je kan.. taching iiii.. nk beli mesti susah nk dpt kt mesia nih

notti netti said...

Miss q- tu la pasal....ngidam dr jauh je laaa.

beba said...

as for me nak mengkaver part bawah tu pakai dress jek..and jeans..sebab lagi selesa and senang nak bergerak pakai jeans ni..pastu pakai dress yang empire waist ni..boleh cover perut sekali..mmg berbaloi2..hehhe..

emy/mamasuri said...

lawo2..lagi lawo kalu skirt pendek paras peha..
hahahha...
aku sejak keje gomen..mmg terbatas nak fesyen..
dulu keje cameron..bos sporting..
sini..bukan setakat bos..akak2 ofs dok menelek aku dr atas ke bawah kalu aku pakai baju kurung riau kain belah dpn..
nak seksi meksi dah takleh..
sib baik aku dah gumuk..kalu kurus ada je aku pakai gak..hahaha

YatieOwner said...

cantik syg :)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno