Wednesday, October 13, 2010

Surat Rasmi berlagu pilu buat blogger bernama FIRAHADIFA..;;;.....sob..sob..sob

 No 2, Jalan Terharu,
Taman Sedih Gila,
Kuala Lumpur Berair Mata.
___________________________________________________________________

Puan Firahadifa,
Bekas pekerja proton,
Cheras, Selangor.                                                                                                           13 Oktober 2010


Puan Fida (koma)

PERMOHONAN UNTUK BERGATHER-GATHERAN LAGI

Perkara di atas adalah dirujuk (titik) Diharap dengan kehadiran surat elektronik berbil ini tidak mengganggu kesejahteraan hidup Puan Fida di mana jua anda berada (titik)

2.       Saya, Notti Netti selaku penaip surat elektronik tanpa wayar ini ingin memohon agar Puan Fida dapat mempertimbangkan permintaan saya agar Puan dapat berjumpa kembali dengan saya dan seorang lagi kawan saya (titik) Kawan saya yang dimaksudkan ialah Sedari Ayu Kayu. Saya memohon sangat dari hujung kuku kaki Puan sehingga puncak rambut Puan agar Puan dapat meng'free'kan diri pada hari Jumaat (koma) bertarikh 13 Oktober 2010 (koma) jam 1230 tengahari (titik) Pemilihan tarikh tersebut bukanlah kerana tarikh tersebut adalah tarikh hari jadi saya (titik) Untuk pengetahuan Puan (koma) tarikh hari jadi saya sudah lepas dua minggu dan saya masih menunggu hadiah dari Puan (titik bersedih)

3.       Untuk makluman Puan juga (koma) sedari Ayu Kayu hanya akan available pada tarikh  (koma) waktu (koma) seperti yang dimention tadi. Kejap ya Puan (koma) kerani saya sedang tidur berdengkur (koma) saya perlu membawa komputer riba saya keluar dari daerah dengkuran tersebut (titik) sambil membawa laptop keluar dari bilik (titik)

4.      Tujuan saya memohon dan merayu kepada Puan adalah kerana saya sangat kasihan sama My BFF yakni si kayu tersebut (titik) Beliau sangat rindu mahu berjumpa sama Puan dalam erti kata lain (koma) beliau sebenarnya rindu nak Puan belanja dia makan (titik) Ala, macam puan tak tahu perangai dia (titik mengutuk) walaubagaimanapun (koma) saya juga sebenarnya mahu sekali lagi berjumpa dengan Puan kerana ada hadiah yang saya hendak sampaikan kepada Phy eh silap (titik terkejut dan tanda soal/ hairan) maksud saya (koma) ada hadiah yang perlu disampaikan kepada Puan sebagai tanda ingatan yak yak yea (titik tak putus-putus) Jangan risau )koma) puan tidak perlu membayar untuk harga hadiah tersebut (titik)

5.      Diharap Puan dapat mempertimbangkan rayuan saya kerana sedari Ayu Kayu sangat sedih kerana tidak dapat bertemu Puan pada hari isnin yang lalu (titik) Saya sudahi dengan (nokhtah terapung belah kiri) Pecah kaca Pecah Gelas (koma) sudah baca harap balas kat komen box (nokhtah terapung belah kanan beserta titik)

(koma terapung) Majulah Sukan untuk Negara (Koma terapung)

Yang berhati mulia (titik bertindih doggie style)

Me Naughty..me Netty

12 comments:

firahadifa said...

nett ... ko memang...... terharu sehhhhhhh .... T-T

notti netti said...

heheheh so camno...minah kayu tu dah windu nak jumpa ko........

momguess said...

aku?
knp xnak jumpa aku?
aku pun sedih gak
wakluuuuuuuuu

mama tisya said...

yg part last titik bertindih doogie style tu..mesti nk selit lucah:-p slamat bergather2

mummy_ayu said...

bengong net not..siap taip surat rasmi kat dlm blog..
wei...assignment dah siap ker?
apa pun tq so much!!!

notti netti said...

momguess- looo kok aku ingat ko kebal sihhhhh

mama tisya- ehehehheheehe

ayu- eh...bukan ko cedih ker? muahahahah

@e_da said...

haahahaaa lawak la u netti...

[-suziey-] said...

erkk..erkk..erkkk...nk join lg bole ke? hahhhaha..(titik puspa)

Iman's Umi said...

Surat rasmi ni smpi ada no.5...isk3

notti netti said...

suziey - buleeeehhhhh

iman- ehehe nie surat rasmi versi net eheheh

Lelord said...

ehahahhahhaha well done

notti netti said...

lelord- tinkiu ^_^


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno