Wednesday, October 27, 2010

Petua Saya Mengubati Hati yang Lara dan Susah hati

Uols pernah susah hati or Bersedih hati tak?
Tipulah kalau tak pernah....kan?

Selain dari Petua I yakni berjalan membuang masa di shopping-shopping complex, sambil berusaha tidak mengeluarkan duit.....saya juga mempunyai satu petua yang amat menakotkan.....iaitu.....Makan..makan..makan..dan makan.......haisshhhh dari pagi tadi menu saya ialah, nasi lemak, koteyaw goreng, roti, karipap dan kek cekelat. Tengahari tadi, Kenny Rogers, separuh tengahari pulah, double cheese burger....dan baru sebentar tadi, I menghabiskan kek cekelat yang tinggal separuh.....adehhh...apalah malam punya menu...menakotkannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...........

pssst- ko nie sebenarnya nak kasi petua or nak makan lagi?
Me Naughty..me Netty

6 comments:

mama tisya said...

giler ganas petua ko:-p

mummy_ayu said...

uih...scary tu..aku dlu time bujang kalu susah ati jer..kuar duit..shopping..sekarang...emmm...
makan coklat..or layan Ian & Iris..make me happy..

notti netti said...

mama tisya- ganas eh? bkn ko pun sama ke ehehe

ayu- ehehe motif sebenar aku...udahlah, stop lah buat pot luk kat opif nie....

Ashizu said...

i do the same jugak..untuk mengubat hari yang lara.yang peliknya time happy pun macam tu jgk cara nya :P

firahadifa said...

ahahaha.. berkonflik aku baca entry ko nie...

oh apakahhh ??

notti netti said...

ashizu- ehehe sama la kite

fida - so....jom mknnnnnnnnnnnnnnn


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno