Tuesday, October 19, 2010

Saya bagi sampai petang nie.....siapa teka betul dia X dapat hadiah...ehehehehe



Tak nak cakap banyak-banyak dulu.
Seperti yang anda nampak, gambar atas tu adalah My New Biznes cards. Ada tiga pilihan di atas. Sila teka mana satu yang saya pilih. Saya bagi tempoh sampai pukul 2 petang nie je....A..J....Eeeeeeeee.......Pukul 2.30 petang nie jugak saya akan umum peneka yang teka dengan tepat, petang nie jugak gambar card akan publish.......petang nie jugak..saya akan muah2 kamu ehehehehehe.......Jadi!!! sila teka......(saya rasa kalian semua sudah tahu kan? kan? kan?) saja je gatal nak suruh teka jugak!
Me Naughty..me Netty

8 comments:

mummy_ayu said...

aku teka no 1......tul tak?

nad said...

saya teka design no 1

notti netti said...

eheheh.....

Diamilikku said...

no 3 lahhh...nampak sweeet jer

Liyana said...

no 2.. hehe

norliza_osman said...

Net ini adalah secara paksa.. sila bagi liza betul jugak.. Liza pilih no 1.. heheh

Anonymous said...

no 2 kot..so cute...i'm ur silent reader..(umiabicyg_1925@yahoo.com)

Nea Flerida said...

nk teka jgk la.. kita plih No 1 ;)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno