Wednesday, October 20, 2010

20.10.2010 - cantikkan tarikh hari nie.....

 20.10.2010

Ada sesiapa kahwin hari nie tak?
Kalau saya belum kawin, saya dah paksa pasangan saya propose hari nie gak

Hari nie saya bawak sup ayam, teman ofis nak buat moi aka bubur
(jadi apa kena mengena dengan tarikh tersebut?)
ohhhh! ia sempena tarikh ayam tersebut dimasak dan direbus tapi tarikh kematiannya tetap jatuh pada semalam yakni 19.10.2010 - sangat kasihan.

Harap-harap hari ini merupakan hari yang best buat saya

Jadi...........tarikh 20.10.2010 ada memberi apa-apa makna tak pada kalian semua????

Me Naughty..me Netty

10 comments:

liyana said...

genap 7 bulan btunang.. hihi

mama tisya said...

mmg cantik date arini..memberi maknan coz tisya genap 3thn4 bln:)

ayah,ummi, farish said...

mmg cantik tarikh nie..harap2 jgnlah ader berita sedih & buruk macam 10.10.10 hr tu...Insya Allah

mummy_ayu said...

nak sup ayam ngan moi gak..pas sini cikit...

momguess said...

ko ngn mamatisya punya n3 sama wey
korang tido sama erk mlm tadi
tettttttttttt

aku kalau arini wekend
confim aku kawin
hahahahha

notti netti said...

ayu- ahahah dah habish

momguess- ahhh ko......!!!

impian dulena said...

hehe arinih genap lah lagi 3 hari untuk aku menunggu besday aku yg ke 31..bleh???...

cik nottie..saya tag nama awak dlm tentangseseorang yer giveaway..bleh??? bleh tak bleh,...dah tag pun..

http://impiandulena.blogspot.com/2010/10/tentang-seseorang-1st-giveaway.html

MushroomCute@Mariea said...

hari sedih dan hari nangis saya cikgu...

sweetie2010.blogspot said...

Salam,

yer lar baru akak perasan la pulak.20/10/2010.cantik tarikh ni.hmm moga hari2 kita lalui tenang, indah dan tentunya bahagia. tak gitu netty.

notti netti said...

impian dulena- haaa tag saya? apa tu ya? ehehe

mushroom- awatnya la???

sweetie- yaaa..gitu-gitu la eheheh


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno