Friday, October 22, 2010

Oke......lihatlah breakfast I and kengkawan hari nie pulak....

Ya.....peserta-peserta yang bakal menjadi korban perut gendut I terdiri daripada....
drumrollllllllllllllllll

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dush!!!
(macam bunyi orang jatuh laut jer net....?)
'
'
'
'
'
okeee...peserta pertama jatuh kepada.......

NASI LEMAK 50 SEN.....
(tipu..harganya seringgit lebih...over tau...)
aplikasi - sangat sedap dibalut dengan daun pisang
dan dialasi oleh suratkhabar tak tahu tarikh bila tapi terteracerita mengenai kisah pasangan ditangkap khalwat
bagusnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
berkhalwat-khalwat aku makan........


Peserta kedua dan terakhir
ialah.....cheesecake berladyfinger tanpa jari notti netti (rentetan kisah I terbayang movie final destination)
diselangi dengan taburan coklat berrys...errmm yammy..
(sangat kehairanan dan kemarahan-budak2 ofis yang bernama lelaki main buang je cekelat itew..mereka menggelarnya telur dinosaur sambil gelak-gelak ceh!) ahhh confius.....
korang tau tak mahal aku beli telor dinosaur tu???????
try la dulu before buang...isk isk isk


yaaa......gambar setelah dicopek oleh manusia2 yang rakus tak sabar nak breakfast ^_^
jadi??? selamat menjamu selera...........

Me Naughty..me Netty

2 comments:

[-suziey-] said...

nett..simpan sket..kejap lagi aku dtg amik ciskek yg ade telur dinasor tu

notti netti said...

suziey- hamboi kooooo


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno