Thursday, October 28, 2010

HARI NI J-CARD DAY AT JUSCO SETIAWANGSA!!!!!!

J-CARD DAY????!!!
SETIAWANGSA?????

Harus ada muka I di sana nanti tengahari.
Dah plan dengan member.nak beli barang baby. I siap nak beli beras, sabun dinamo lagi...yang diwar-warkan kepada teman seproject I di ofis.....semua cakap "alaa, nak beli beras and barang2 camtu ker?"muahahahahahahaha.........

Ala...tengok dulu ye kengkawan, kalau penuh orang sangat kat bahagian jusco pasar basah tu eheheh, kita gie tempat baby yer.......

Jadi kawan2 blog ku sekalian, jom kita ke J-CARD Day at jusco setiawangsa!!!!!

bila lagi nak melabur duit time sale yang bebetul sale.....(untuk ahli je la kan..)
Me Naughty..me Netty

3 comments:

@e_da said...

wahh kita pun nak g lerrrr

mama tisya said...

sempt lg ko nk p...bkn aritu dh p jcard midvaley...aku tgu ms je pintu jj setiawangsa ni buka..kalo nmpk aku jgn segan silu jerit kot aku tk nmpk bz soping:-p

notti netti said...

e_da= jom!

mamatisya- ko pun jeritlah kat aku, kalo aku busy sopping


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno