Wow!!

Monday, December 12, 2011

Teringin Nak buka Kedai Kek.....

Tadi on the way balik laluan ke rumah aku
terjumpa satu kedai ni, baru bukak
kedai kek namanya..
akupun tak sempat snap gambar kedai tu
terletak dekat dengan restoran Ambra
berdepan dengan pasar raya untung orang ramai.

cantik hiasannya, cuma
bila nak pergi time malam, kedia tu dah tutup
hmmm motif aku buat entry ni
sebab..

aku teringin nak bukak kedai kek
tapi takde modal dan masa
*_*





psst- dah aku snap kedai tu...aku cerita lagi eh?.....

Me Naughty..me Netty

6 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

bleh, bleh..sila la citer lagi
saya sedia menanti ;)

p/s : bukak la kak kedai kek...mesti ramai yg beli ;)

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Moga impian terlaksana... amin. ;)

isabelle said...

mana le tau satu hari nanti impian tercapai.
yg penting, kena ada impian dulu

shahdiana said...

semuga impian mu tercapai suatu hari nanti...nottinetticake house...

dzul karnain said...

Salam sy Zul (21thn) Sy pun berminat ttg kulinari/ bakeri ni.. tp satu ilmu pun takda.. takpe boleh belajar.. my dreams nk buka sebuah kedai bakeri.. Ingin juga mencari rakan seperniagaan/ share partner utk start bisnes bersama.. skrg ni tahun 2014 baru nk start saving kumpul modal.. huhuhuu.. In Shaa Allah 10 tahun lg bila da cukup modal dan ada rezeki bolehlah bina perniagaan bakeri.. Kepada akak semoga berjaya dlm usaha membuka kdai bakeri sendiri.. berusahalah pasti berjaya.. !!! :-)

dzul karnain said...

:-)