Thursday, December 22, 2011

Entry 3 saat.....aku sorang pulun buat project paper grouping.....T_T nangis.

aku rehat jap
tangan nie letih tulis esei- leturer suruh tulis tangan pulak..dia takmo ada yang copy paste agaknya.

sepatutnya tadi aku ada presentation
tapi aku tak gie since ada urgent matter but habis jer matter tu terus aku ke ofis and buat esement.
Cam nak marah+_kesal+sedih...nak hampuk laptop pun ada..buat hal manjang.
semua ada.....
akupun kengkadang jenis last minute buat part-part esement grouping ni tapi takdelah sampai tak ambil tahu langsung.

tapi ni....semua serah bulat-bulat pada aku
tak best...aku tension sorang-sorang tapi kalau dah siap...sengih lebih sikit dari aku.m

dari group project sampai lah ke slide power point aku kena buat.

tensi....and malam ni kena buat kek (aku terlepas pulak order yang ni..sebab adik ni dah order lamaaaaaa)....
haish timing salah betul....
esok last text legal and submit report sekali...
then tarik nafas dendalam...........

ingat takmo masuk blog..
tapi masuk jap..

ni keluar balik!

Me Naughty..me Netty

1 comment:

AyuArjuna BiGoshh said...

tabahkanlah hatimu nett, adoihai ..


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno