Monday, December 12, 2011

Aku Pantang Betoi Nampak Wallet online......Camno Nak Hilangkan Habit-Habitat AKu ni?

Ok salam semua...
saya menaip seawal pagi......belom mula waktu pejabat pon lagi *wink* *wink*

hmm...sampai ofis terus blog walking....and kalo nak tau...
blog pertama yang akan saya 'kelik' adalah blogshop...
dah jadi kebiasaan......walaupun banyak blog member yang baru update...tapi jari ni gatal jugak nak kelik blogshop dulu...camno tu....

makanya..berpinau-pinau mata ni tengok gambar wallet and kasut.

Yang aku nak cerita ni...bukan pasal blogshop-blogshop...but barang yang dijual kat blogshop tu...

kalau sesetengah orang dok drolling pada handbag?...
aku lain..aku ke blogshop semata-mata nak tengok wallet...
edict betoi pada wallet pompuan ni......
kalau kasut aku tak prefer sangat beli online..since dah 3 kali beli online...3 kali jugak aku tak muat and berbeza dari gambo kat blogshop tu......makanya....kasut aku just beli offline kat kedai....ehehehehhe boleh pegang-pegang, belai-belai....then baru 'keching'!!! bayar terus.

Pagi tadi pun sama...aku on blog terus search blogshop....huk aloh....berpinau balik mata aku...selain berpinau bau durian.....kat ofis ni...aku berpinau tengok wallet yang bersepah-sepah kat blogshop...taulah kat US skang ni tengah ada big sale....* err agak2 SIL aku dengar tak denyutan hati aku*......sakan kamu sopping kat sana ehehehehehehh........

Tadi aku ke blogshop http://secretbargains.blogspot.com/

nampak...si pinky di bawah ini....

leleh air liur......


then ke blogshop ini pulak.....http://idzany.blogspot.com


aloh laaah.....memang aku tok leh gie dengan wallet ni...padahal last 2 weeks baru order wallet bawah ni jugaks........



even rasa macam tak berbaloi..since ada jugak orang kata..buat apa beli wallet banyak-banyak and of coz my BFF akan kata.."eh? si wallet shannon pink tu tak sampai edah lagi..ko nak beli yang baru dah?......." (err..Ayu...aku takde lagi wallet kaler purple kilat-kilat and pink kilat-kilat eheheh) tapi stillllllll jari ni gatal nak jugak kelik kat wallet yang terpampang kat blogshop tu....konon-konon nak tanya harga...alih-alih...haaaa.........tranfer duit terus.......and walaupun dah janji bagai ngan BFF konon nak tunggu wallet tu digunapakai selama 3 tahun...tapi tok leh jugak...........and aku tau....ada classmate aku yang dok tunggu aku buat garage sale....eheheh aku rasa...tak lagi kot...belum rasa nak jual wallet-wallet yang aku ada..eheheheheheheh...........

entahlah...camno nak ubah perangai aku tang wallet ni.......hmmmmm........*_*

psst- banyak kali laki aku bising.....aku membazi beli ntah apa-apa.....^_^


Me Naughty..me Netty

8 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

erk..xmow tgk..t tergoda!

Wan Amira said...

seronok owner-owner blogshop dapat customer macam you hehehe

Wan Amira said...

seronok owner-owner blogshop dapat customer macam you hehehe

Wan Amira said...

seronok owner-owner blogshop dapat customer macam you hehehe

notti netti said...

haahhahahhaaaa

mummy_ayu said...

wei..aku cuti ko shopping wallet plak yer.

notti netti said...

ayu- ehehehehehe

shahdiana said...

komen saya..bab-bab minat ni lain orang lain minat nya..asalkan tak menjejaskan apa-apa sudah..and asalkan ko hepi and bahagia...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno