Monday, December 5, 2011

Cerita Tentang Cookies My Kids 'Construction Birthday Party'

Amin......ramai yang suka cookies yang Net order....
Thanx for my SIL yang tolong orderkan...walaupun awal-awal lagi dia dah hint...cookies nie 'berharga' sikit...eheheh...takpe......sebelum ni memang dah tengok air tangan Kak Ani Cookies nie...memang suppurb!!!!!

so...Net dapat cookies ni...lagi beberapa minit majlis nak mula...di send sendiri oleh owner cookies...suker sangat..bila kak ani show me cookies-cookies yang cantik tu...memang teliti hasil kerja dia......thumbs up..! (heret sekali dengan thumb BFF I, thumbs anak-anak I...dan atuk, nenek punya ibu jari!)

 besau-besau cookies dia....but ekceli memang dia ada tanya size pun...hahahhahaha......


 ada bermacam-macam rupa..but I manage to sorok 3 jenis nie ajer before party start.......sayang nak makan......nak frame kan boleh tak??? ahahhahahaha

haa sesiapa nak contact kak ani..boleh go to her facebook...macam-macam cookies dia buat....
memang hasil kerja yang cemerlang......!!!!

ambil kat blog Ayu....akukan tuan rumah..mana ada time nak snap sana-sini..
so...kidnap orang punya gambo jer..
nanti aku show gambo dari hasil kerja camera man aku (bila dah siap la)

macam-macam ada...baru aku perasan..gerudi pun ado..
ehehehehehehhe

korang nak tau harga???
boleh tahanlah...pada yang tak suka membazir..maybe mahal..
pada aku????
biar cemerlang and sedap..mahal pun takper...

50 pcs....RM190
sebab hasil kerja Kak Ani yang cemerlang...
maka aku kasik dia RM200 cash...
ehehehehehe

so....korang yang nak buat besday and nak cookies yang cantik-cantik
sila ke Cookis For Occasion ya...
confirm korang takde cakap-cakap belakang dah..
*_*
Me Naughty..me Netty

10 comments:

mama tisya said...

aku tk sempat mkn lg..syggggg...hehehe...mhl tu tp berbaloi2...best la dpt extra rm10...hehehe

mummy_ayu said...

memang cedap & terbaik..thumb up!!

Lelord said...

menarik tertarik....bio mahal janji puas hati..cemerlang terbilang...aku suka..aku suka bak seketul kalau ada belen hahhahahaa

Iela Fazielah said...

serius mmg sedap..rasa nestum... tp tulah.. sib baik dlm beg kuning tu ado... kalau x...mmg xmerasa la....

SyaNa said...

mmg sedappp...
aku makan balance anak aku mkn time tgh drive balik ari tu..pastu yg dlm goodie bag tu aku sorok :p
nak mkn feeling2

m a r i s s a said...

waaa... bagus ni... senang saye nak order utk plan bday party anak nnt... tq!

btw, jom share pengalaman dgn saye dihttp://diyanamarissa.blogspot.com/

jom shopping kat
http://glitzandglamcloset.blogspot.com

amelia shafer said...

Ya Allah..seriously 'terkesima' dgn hasil nyer.. cantikkkk sgt.. sesuai utk buffday anak kontraktor mcm aQueen ni ~tetiba~ hehe...

notti netti said...

eheheehehhee.......thanx kawan-kawan.

shahdiana said...

napa tak bagitau sket rasa cookies tu net..tengah membayangkan ni...

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

chantekkknyeee...kalau dpat ni pun sayang nk makan hehehe


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno