Wednesday, December 14, 2011

Tadi Saya Mual....tak tau sebab apa..

Memang no no la kalau kata saya ngandung
takdo nya....

hmm ke sebab malam pukul 12.00 teman suami makan (saya panaskan lauk yang mak buat semalam)
ataupun sebab pagi ni terkinja-kinja bila ofis mate kasik roti telur with kari masam (sedap)

atau memang saya tak sedap pewut?

ataupun sebab saya makan kismis banyak sangat......
konon nak kasi daya ingatan kuat untuk presentation petang ni......

mual gile..kalau saya ni budak kecik..memang melalak laa..
tapi sebab dah jadik mak budak...
saya minum air banyak-banyak and ke tandas.....
masuk tandas make sure takde orang...takut orang dengar saya muntah..orang tu pun turut sama muntah..
mula-mula rasa nak patah balik...nak print gambar yang meloya/menjijik kan...
kot nye tengok gambo jer terus muntah...
tapi bila masuk toilet tengok mangkuk tandas...ok fine!
otomatik keluar semua menu-menu dalam pewut......
kuuuu semangat.........

dah buang leeegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sangat
tapi lapar balik......

sib baik kak maya karim beli air kelapa sedap..
minum jer laa..
nak kuar bos pulak ada and office mate ilang...
so kena tunggu sampai diaorang balik....
alooolah..
baru nak tengok diary 2012 kat petaling street.
Me Naughty..me Netty

1 comment:

shahdiana said...

paling tak suka muntah..sesak jiwa...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno