Monday, December 5, 2011

Anak Aku Pengsan After Birthday Party.......terpaksa angkat ke.....

Majlis semalam adalah seronok...
hadiah pulak bertimbun.......
nak tunggu si imran bukak hadiah...haish lama sungguh..si starbuck latte buat dekkkk jer janji ada puting and teddy bear kat tangan.

makanya.....aku, mak bapak aku, adikand abang aku lah kerja kan hadiah yang ada...
tolong bukakkan gift.....

alih-alih tengah seronok bergelak ketawa...aku nampak ni...


laa.....tengah bukak hadiah boleh tertido......?
jam pukul 7.00 xsilap.
makanya terpaksa angkat ke atas katil......
sian....

the best part is.....selang beberapa minit aku angkat dia ke katil..
aku dengar dia menjerit menangis..
loh! histeria ker? ke ada benda yang kacau...
so aku angkat dia...tanya kenapa..dia sambil mata tutup nangis-nangis..
aku mandikan...(dalam dia keadaan mamai)
aku dengar dia cakap..
'I lost all my toys'
siapa amik menan (mainan) imran....?
sambil nangis teresak-esak...

so, aku dalam keadaan susah payah nak pakaikan baju tido anak aku puunnnn bawak lah dia kat ruang tamu depan..
tunjuk bukti yang toys dia masih ada....bertimbun cam bukit haaa.....
so dia amik satu toys 'hot wheels'
then...alih-alih aku tengok dia tido balik sambil peluk toys tu.....alahai....
ko leh ngigau di saat mak ko nak mencekik (makan)....

sabar jer laaa....



si starbuck latte...pukul 8.00mlm dah lelap. Aku??? pukul 10.00 konon nak lelap kejap.....pukul 6.15pagi aku bangun....haaa lelap kejap konon.............hambik ko!

Me Naughty..me Netty

6 comments:

Unknown said...

wah..sampai ngigau die!! seronok sgt la tuh berparty

mummy_ayu said...

kepenatan la tu masing2..
anak aku pun..tido awal gak..

Anonymous said...

haha..pengsan..happy birthday both of u!

shahdiana said...

penangan bezday party...

Iela Fazielah said...

haha... penangan party mmg mcm tu!

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

alahaiii b'day boy keletihan..mak b'day of coz berganda2 letihnya kan hehhee


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno