Monday, December 19, 2011

Bila Pemikiran AKu Dah Mula Tak Center........Macam macam jadi

Ok jujur aku katakan....perihal temuduga yang bakal tiba, memang menyebabkan aku nebbes tahap gaban!
aku makanpun dah mula tak berapa nak selera......sepinggan jer aku habis....selalu 2 pinggan tanpa henti.

selain tu, aku turut fikirkan assignment yang ntah boleh atau tidak siap ikut due date
dan lagi presentation yang masih berbaki lagi 3.
Semuanya aku harung minggu ni
after minggu ni baru boleh tarik nafas separuh.....sebab dah mula study week.
cutipun kena fikir final exam pulak. 3 paper kau kena harung.

Sebab terlalu fikir agaknya
aku keluar lepak ofis semalam.
(amboi!...dalam bebanyak tempat ofis yang ko gie net?...apa jadi Midvalley??????!)
aku dah pergi...tapi sesak giler wei...pening achik.......! dengan kes aku susah nak keluar paking lagi, macam haru bila 2 kereta berebutkan parking lot aku kat Midv. Camno???? aku yang nebbes nak keluar.......bila nampak dua-dua pihak dah tunjuk jari tengah ke arah satu sama lain.

Sampai rumah pulak.....ada cerita lain.
Dalam aku terkial-kial lift sekejap tutup sekejap bukak...
sambil fikir, apa aku patut jawab soklan interbiu....
aku fikir jauhhhhhhhhhhhhh sampai la aku dah ada kat depan pintu umah...
tapi malang, pintu x boleh bukak!
apa kes?......aku on lagi....tapi still camtu gak pintu umah aku
tiba-tiba aku jadi hangin satu badan
aku tekan-tekan kunci but still tak mo bukak.....tetiba aku marah kat laki aku....mesti dia kunci dua-dua tombol....(pintu umah aku ada dua kunci)....
akupun carik satu lagi kunci kat dalam handbag.

lama carik, and aku dah jumpa kunci umah, tetiba aku diam (tadi bebel)
laa.....apa kes mengong aku ni....dah tentulah pintu umah takmo bukak
kalo aku picit guna kunci kereta.....
hadoiiiiii!!!!

korang bayangkanlah camno korang picit punat kunci kereta korang kat kereta? haa camtu lah aku buat tapi bukan kat kereta aku..tapi kat pintu umah aku...
sib baik takde neighbour nampak......
memang kalo otak tak bersatu padu...macam-macam leh jadi....and nasib baik kereta aku nunnn jauh kat bawah tingkat 12...kalo kat sebelah aku, confirm asyik berbunyi on off jer alarm kereta.

harus relaxxxxx dan bertenang net......!

Adengan dilakonkan semula. Ntah apa-apa

Me Naughty..me Netty

1 comment:

ch@ said...

hahahahha, lawak la kakNet ni. dapat bayangkan cemana picit elarm dpn pintu. adoiii. pastu malu2 sipu tak?

wish u luck kakNet, mmg byk nar dlm pemikiran mu itu.


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno