Tuesday, December 6, 2011

Di Mana Saya Sewa Meja Kanak-Kanak- My Kids 'Construction Birthday Party'

wee....ala...bary 2 hari....aku akan ngomel pasal birthday party ni sampai akhir bulan nie..insyallah..
sampai ada cik Anon maki aku..pun blom tentu aku setop..ahahahahhahaha

ok......aku curik lagi gambo dari Mummy Ayu.


haa last time before Birthday Party bermula, aku panik, sibuk cari kerusi ni...since tuan punya kerusi kat atas tu kata semua kerusi dah booked awal (macam pisang panas)...aku pun sedih laaa tu yang keluar entry cari kerusi kanak-kanak..but tak jumpa. But selang beberapa hari my penyelamat! Sis In Law Zareen text me. Dia kata takmo ke meja bulat yang I ingatkan meja bulat main mahjong tu...yang beso tu.....tak sangka pulak yang kat atas ni ha. Sebab meja 4 segi kecik habis orang booked. So apa lagi...ada dua je meja ni..I booked awal-awal. Memang happy bila meja ni sampai lagi satu jam lebih sebelum party bermula....lega.....owner diapun sweet sangat and peramah.....

alhamdulillah...untuk birthday kali ni I meet manusia-manusia yang peramah-peramah and baik hati macam kak ani cookies, Sha meja, cikmin macarons, k.ani roti jalan, bubu the clown, Nad classmate nasi tomato pedas menyengat! ahahahahahh. 

Ok....harga untuk meja ni..????

I sewa dengan hanya satu meja with kerusi RM15 hengget sahaja.....(adalah posen-posen balance nye) tapi kita kena dam dulu RM30 time sewa tu....manalah tau patah renyuk time party tu kan?......so semalam si owner datang ambil....and dia pulangkan RM15 hengget plus-plus...eheheheh murah kan? untuk dua set meja bulat with kerusi 10 bijik Net dapat harga RM15 sahaja......nasib baik orang dah booking awal meja empat segi...kalau tidak..net booking jugak tu...ehehe namapun murah kan?......

Sha atau nama sebenar Sharifah ni tokey kerusi stay kat seremban..but tahun depan dia berpindah ke KL pulak.....yeay!!!!...

so...sapa-sapa yang nak sewa kerusi ni...boleh contact Sharifah atau Sha yang sangat peramah. Nak number hp dia...tinggal komen kat comment box aku or fb aku pun boleh...takmolah simply2 letak no orang kat wall ni...kang memacam jenis orang kaco.

yang plan nak buat party tu..haa apa tunggu lagi?? kerusi meja nik hot macam pisang panas tau. 
Sila booked awal.


Me Naughty..me Netty

44 comments:

shahdiana said...

kerusi meja yang cute untuk bebudak yang cute...

mummy_ayu said...

dia stay seremban..best tu..nak gak la nanti..

lynn said...

hye...can i get sha's num? my email is lynnzamani@gmail.com ...gee thanks!!!

notti netti said...

ok lynn dah send

Cikmin said...

hehe..sorry nett..tak dapat join da party...ari tu jadual pack..mujur dapat settle semua..alhamdulillah...

p/s teringat ingat renga dalam kapla ikan tu...erkkkk...

Iela Fazielah said...

mmg aku ada terpikir... manala ko booked kerusi meja ni.....nnt nak pakai aku sms ko nak no. dia ea...tq

laily said...

hi,boleh tolong bagi i number supplier tu..thanks a lot,my number is 0102253510-laily

laily said...

hi,boleh tolong bagi i number supplier tu..thanks a lot,my number is 0102253510-laily

Anonymous said...

Email me sha meja tu bole? Tq.

norliza.ishak@yahoo.com

Liza said...

Mailman saya no tel sha meja pls. Tq

norliza.ishak@yahoo.com

Mummy ZaraZarif said...

Salam...bole pm sy num akk tu...sheedaazman@gmail.com

Anonymous said...

Salam...bole pm sy num akk tu...sitikhadijah.ahmad@gmail.com @ sms 0169576057

Anonymous said...

Salam..bole emailkn i contact no akak tue....email to naterah.as@gmail.com

min said...

kalau nak sewa kerusi meja kanak2 kat sini pun ada... http://kidstarparty.blogspot.com :)

Anonymous said...

Salam, sy juga berminat utk dptkan contact no akak tu, pls email ke dhya_elana@yahoo.com. Tq

Anonymous said...

Salam, sy juga berminat utk dptkan contact no akak tu, pls email ke dhya_elana@yahoo.com. Tq

Anonymous said...

Salam, sy juga berminat utk dptkan contact no akak tu, pls email ke dhya_elana@yahoo.com. Tq

Anonymous said...

Salam,

berminat utk dapatkan contact kak sha tu pls...email to irna_mn@yahoo.com ye..thanks a lot!!!

Anonymous said...

salam. hi. boleh msg kat saya no tuan punya kerusi tu? 013 3331 338.
atau email saya aida.koolpeber@yahoo.com
or fb msg punbole Alinna Aida.
tq bebanyak

Anonymous said...

Boleh bagi no. Contact tuan punya kerusi?tq sooo much! Mayadiana@gmail.com
0176116432

Asako Anna said...

hi, bole email saya no phone owner kerusi tu tak?
norliyana.darus@yahoo.com
thanks :)

Asako Anna said...

hi, boleh bagi saya no phone tokey kerusi ni tak?
email ke norliyana.darus@yahoo.com...
thanks yer :)

Asako Anna said...

boleh bg no phone owner ni tak?
email norliyana.darus@yahoo.com..thanks
:)

Anonymous said...

Hai. Boleh bg contact num sharifah owner kerusi n meja tu x? Email sy blisscandid@gmail.com. Appreciate it, thanks!

Unknown said...

Salam ..saya pon minat nak sewa meja ni..bleh bg contact no sha tu tak..email ke thh.indahsuri@gmail.com...tq byk2..

Anonymous said...

Salam ..saya berminat nak sewa meja & kerusi ni..bleh bg contact no sha tu? email ke hershemershe@yahoo.com.sg

Anonymous said...

Boleh pm saya web sewa meja kerusi ni? msaynna@yahoo.com

Anonymous said...

Salam, bole email saya web atau no.sewa meja tu? helenafera28@gmail.com... tq ;)

Unknown said...

as salam... nak no tuan kerusi meja yg peramah tu jgk boleh tak? email boleh ke? yannie0908@gmail.com. terima kasih tuan rumah yg peramah jugak....

Unknown said...

Salam nk no tokey kerusi nie boleh? Send kt email sy ye tq kak.. dearlady1989@yahoo.com

Unknown said...

Salam kak.. Mntk tlg sgt2 nk no tokey sewa kerusi nie.. Email kt saya ye kak terima kasih.. dearlady1989@yahoo.com

Anonymous said...

salam....

boleh emailkan contact no kerusi meja tu tak...
sarahsaad78@gmail.com

TQ

Anonymous said...

Salam berminat boleh tau no fon dia tak please msg saya or wasup 0133055743 atau email lizadafi_81@yahoo.com

Anonymous said...

salam, boleh dapatkan contact no penyewaan meja mohon email saya ya d nashriq@eworks.com.my

tq

crvmin said...

hi, bole email saya no phone owner kerusi tu tak?
emaail me : crvmin@gmail.com or watsapp 013 342 2646

Little Tutee Childcare Centre said...

Hi...can you share the contact number? email to littletutee@gmail.com.TQ

notti netti said...

alamak- sorry pada yang bertanya. Sebenarnya member ni dah tak buat dah biznes kerusi ni. Dia dah berhijrah gitew. Sorry ya.

Unknown said...

saya ada perkhidmatan sewa meja+kerusi kanak-kanak. Boleh hubungi +60123288522

Unknown said...

Salam tuan tanah ��.. Nak sewa meja kerusi kanak-kanak boleh smsm/whatsapp +60123288522. Harga promosi istimewa untuk january 2016

Unknown said...

we provide kids table and chair for rental. Do SMS/Whatsapp at +60123288522 Let your child enjoy doing activity and dining at GREAT setting table!!!

Unknown said...

Sewa kerusi chiavari kanak-kanak+meja
missymaszpetiteseat@gmail.com
IG: missymasz_petiteseat

Unknown said...

Saya bussiness sewa kerusi chiavari kanak-kanak beserta meja. Sesuai untuk birthday party
Follow IG : missymasz_petiteseat
Email: missymaszpetiteseat@gmail.com

Unknown said...

Sewa kerusi chiavari kanak-kanak dan juga meja. Sila hubungi
IG: missymasz_petiteseat
Email: missymaszpetiteseat@gmail.com

Unknown said...

Sewa kerusi chiavari kanak-kanak dan juga meja. Sila hubungi
IG: missymasz_petiteseat
Email: missymaszpetiteseat@gmail.com


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno