Sunday, December 18, 2011

Alamak! Bila My 1st Son Dah Mula Pandai Mintak Galaxy Tab.......aigoooooo!!!!!

Tadi my mom call dari kampung
just to ask either aku boleh belikan Galaxy tab tak?

mr google punya

terkojut den....apo kes mak aku nak pakai galaxy tab ni?
setau aku last time aku belikan handphone yang separuh canggih kat dia pun.....(COLBY) dia xpakai....dia pakai balik hp lama dia.......takkan kot dia dah mula sukakan galaxy tab......

aku tanya mak aku bebetul..buat ape dia nak galaxy tab.....since feveret dia kuali tab.......

mak aku gelak...dia kata
bukan untuk dia or bapak aku...
tapi untuk anak aku si IMRAN.....
aigoooooo (tepuk dahi versi korea sambil berkata aiyooooo)

aku tanya..
mana dia tau galaxy tab ni.....(dalam ati mesti agak adik lelaki aku dah beli and kasik anak dia and anak aku main)
telahan aku betoi..mak aku kata adik aku dah beli...so anak dia and anak aku diberi peluang main..
maka anak aku dah mula suka.....main permainan test2 IQ ni.
aigoooooooooo............ lagi!

hadui anak...duit bonus ibu semua ke kereta...camne nak beli nak oiiiiiii..!!!
nak mintak laki aku...ermm..ermm aku rasa susah kot....mesti laki aku tak kasik.
tapi kesian gak ngan anak aku tu...
sepupu sepapat dia semua dah start using galaxy tab and ipad....
tapi anak aku...hmmm serba salah acik ni haa....
takkan nak swipe kad kredit lagi....?!
alahai.....

nak tak nak aku terpaksa usahakan.....
makanya......aku cakap kat mak aku..
yang aku akan belikan insyallah tahun depan
sob sob..sob....baru ingat nak tukar laptop baru.....tapi takpelah....aku wishlistkan jer niat aku tu.
usahakan dulu galaxy tab anak aku..........

psst- kang tak beli..anak aku terkial-kial bila kat taska, orang lain ada tab / pad bagai...dia nothing.......

Aiiigooooooooo!!!!!!!

Me Naughty..me Netty

6 comments:

mummy_ayu said...

sama kes la ngan Ian nie..bukan main lagi reques bebudak sekarang kan?

mama tisya said...

anak2 zaman skarang kn...canggih2...tisya pn sama sian cz cousin2 smua ada galaxy tab or ipad..die numpang je la..hehehe

notti netti said...

ko kat umah mak ko ker?

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

tu la kan budak2 skang kemahuan diaorg kalah kita heheh sib baik kyra request psp je tu pun melalak nk main game...lum beli lagi tgg b'day thn depan baru bg

Mama Damia said...

mcm ank sy la..minta galaxy tab sbb pcik dia ade..kitaorg bl tablet dr china..fungsi sm je..pki android.

notti netti said...

tu la korang...tak beli kang..kesian....bukan aku selalupun ada ngan diaorang.....hmmm


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno