Tuesday, December 13, 2011

Arahan Pentadbiran Temuduga Dah keluar......laju pulak jantung aku ni....jari tetiba sejuk separuh.

Ya, baru dapat memo arahan pentadbiran tadi...
halamak masa memang kena dengan masa final exam nanti
harap-harap bukan sama tarikh/hari dengan temuduga/final exam.

baca je memo tu..
okey fine...Januari 2012...
tapi bila baca senarai nama Lembaga Temuduga..
alah! mak aiiii!!!!.....garang tu............

tapi apa-apapun sib baik tak kena dengan lembaga temuduga yang ketuanya, 'bekas bakal bapak mentua tak jadi....'.....kalo idak mau macam-macam soklan dendam kesumat aku kena jawab (acah jer...he is not that kind of person! dia baik and professional).
sejuk suku sikit pewut ni..

tapi...berdebar jugak bila baca memo..
akukan sensitip bab-bab interview ni...
takut jawapan merapu keluar dari mulut aku..
aku kan jenis unsangkarable! kang ada aku nyanyi lagu jepun sekali lagi..cam interbiu lepas-lepas.

balik kelas nanti kena buat solat tobat and buat solat hajat..
mintak ditenteramkan hati dan boleh jawab soklan interbiu dengan lancar
tanpa ada..'errr..aaaaa...errr...aaaaa...apa tu...err.....errr..saya rasa..er...err...errrr....'(dialog ni selalu aku guna dalam interview....harus dihapuskan!)


waa..jari aku dah sejuk macam ais.

*~*
Me Naughty..me Netty

2 comments:

Chekgu Azrine said...

good luck on ur upcoming interview ye..

mummy_ayu said...

bulan 1 tahun depan? ok la tu.lambat lagi..bab FIL tak jadi tu..emmmm


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno