Sunday, December 18, 2011

Tak Sangka City Hunter (korean drama) ni best rupanya.

Ok....tipulah kalau kata aku 100 peratus
concentrade pada assignment......
assignment buat 5%...selebihnya aku dedikasikan pada korean drama....hik hik hik
ko ni net!!!!!

en.googlepunya
terima kasih buat Nona yang kasi donlot ini drama...
memula aku tau cerita city hunter ni dah lama
but it just tak get along lagi dalam jiwa aku
sebab aku lebih suka nengok You're beautiful (korean drama)
tapi tetiba time aku bukak you tube ada cerita pasal couple city hunter ni...
so aku secara tak sengaja tertengok and terniat nak nengok drama pulak.
puas dah donlot kat dramacrazy and my soju..but slow and tak berkesan lagipun laptop aku kan bermasalah!
nasib baik ada Nona yang kasik drama ni...
aku tengok dengan perasaan best dan penuh kusyuk

Seyes! best giler drama ni..kenapa kat Malaysia takde drama-drama cenggini ek?????
heheehe....aku qatam cepat jer...pastu sambung buat assignment sambil perasaan berbunga-bunga......

huhuhu...sudahnya nangis nengok assignment yang tak siap-siap..

psst- tak bolehlah...kalau buat assignment...mesti terbukak korea...camno ni?

Me Naughty..me Netty

5 comments:

SJNathaniel said...

ahah..sama la kita Net..aku tgh nak cari sesapa kwn sekelas ku yg ada ready soft copy drama ni dan nak minta kat dorang,takat ni belum mumpa lagi..uwaaa...ku sempat menonton ep1 kat mysoju je,tu pun line mcm siput,sudahnya ku putus asa nak nonton on9..

bes kan Net..??hihiks

Sue said...

saya suka kdrama gak!!!!! salam perkenalan..meh nengok blog ai..hihihihii kita sesama nengok kdrama yer

notti netti said...

mommy yen- best kan?.....memang...donlot kat my soju and drama crazy slow.....kalo mommy yen dekat ngan net..mmg net kasik.

Sue- salam kenal gak :)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Love Yoon Sung oppa..

Nisa Greennnpanda said...

wah...Lee Min Ho~!!! >_<


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno