Sunday, December 25, 2011

Hari ni Kenyang Perut - Makan free Kat Majlis Kahwin

Aku sebenarnya kureng sikit nak pergi majlis kahwin kalo takde geng
Tapi kebetulan dah ada kat kampung ni
ramai betul jiran tetangga buat kenduri kahwin
the best part kat area Alor Gajah and Tampin ni...
kenduri kahwin yang dibuat selalunya masak sendiri, ada jugak yang guna catering but kenduri kahwin today mostly masak sendiri
sedap.......(tapi tak gie sebab aku jaga anak-anak....diaorang ni buas kat majlis kahwin orang.....kang ada si starbuck latte ni campak pinggan kat hujung nun and muntah atas aku.......)

so after my parents balik dari kenduri kawin. Kami terus ke Kluang Johor, (rumah Bapak Mentua aku) adik ipar tiri aku kahwin....(yang wajib pergi)....nasib baik tak jammed...tapi on da way aku tengok simpang nak masuk Air Keroh Melaka...dasyat giler jammed dia.
Kat rumah bapak mentua akupun jammed teruk.....ingat nak tidur sana tapi aku tumpang kereta bapak aku and my husband tak bawak kereta so terpaksalah balik jugak..sian laki aku (mesti dia nak stay 1 malam kat rumah arwah mak dia)...hmm.....tapi apa-apa pun makan cedap!...kat kluang ni fames sambal goreng/sambal jawa...tapi slack! aku tak bawak camera..cis!!!!

so, motip aku buat entry ni is..aku kenyang giler makan kat kenduri kahwin..syiok oooooooooo!!!!!!!
goodies bag pun macam-macam rupa.....jangan sangka orang kampung tak kretip.........ehehehe

Korang banyak gie kenduri kahwin?????

Me Naughty..me Netty

1 comment:

shahdiana said...

memang pun nak-nak last week cuti skolah ni memang pulun kenduri jek...
goodies bag sekarang macam berlawan-lawan kan..


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno