Thursday, December 8, 2011

Seronok Jadi Penanggah (Penyambut Tetamu) Majlis Kahwin Anak Bos...

Seperti yang korang sedia maklum
satu hari sebelum Besday party Anak aku
adalah Majlis Kahwin Anak Bos aku
uiisshh dugaan betoi time tu....
alhamdulillah aku dapat harung dengan jaya dan masam-masam manis sekali.....

majlis anak bos diadakan di Marriot Putrajaya on 3rd Dec 2011 (sabtu)
timing bagussssss dengan majlis besday anak aku...
ehehehehhehe

so..kami seantero staff office otomatik jadi penanggah kecuali certain-certain yang tak dapat join.
kami dapat sekayu baju yang sama kaler iaitu kaler feveret aku
PURPLE!!!!!!!
(memang suka dapat kain free..tapi nak upah buat tu...guna duwit sendiri...nangis T_T upah baju aku jer RM170!)

memang haru nak ke Marriot time petang..
dengan jammednya..
dengan aku tak settle lagi masalah kereta....dengan besday party yang masih lagi nak buat itu ini begitu begini..
alhamdulillah, dalam dok jammed tu sampai jugak kat marriot..

aku make up kat tandas marriot jer......

 feveret orang pompuan, ambik gambo dalam toilet..
cer amik gambo dalam toilet awam..
ko nak?????
aku taknak!

 sempat snap decoration dewan..
sangat cantik..dengar gossip kata harga deco pentas and dewan semua RM15 ribu...
kalo aku kawin sekarang....dapat tak harga cenggini?????
agak-agak bapak aku terajang tak kepala lutut aku??
eheheheheheh
cantik..banyak flower-flower.....ala taman inggeris gitu...
kalau cakap taman kat area sentul..macam tak kena pulak...

 Ni anak bos...pengantin pompuan..
cantik baju dia...blink-blink..
dengar gossip lagi kata tempah khas dari jakarta...
tapi memang cantik...
macam body aku 7 tahun yang lalu..
nangis T_T

 Bila tetamu mengambil tempat,
dewan dah totop..
kami kaum penanggah ni mulakan aksi wajib!!!
mak bapak budak memang suka aksi ni..
yang skema pun turut serta...
AKSI BERGAMBAR secara percuma!!!!!!

 Kaunter reservation...kaunter pertanyaan..
kaunter ngorat mengorat anak dara yang hadir.....
kaunter bergambar....kaunter gossip..
kaunter ambik gambo curi anak dara orang..
aku???? geleng kepala jer....
akukan baik....

 cer teka???
sapa sebelah aku ni???????
(aku time ni tengah buat riben untuk diletakkan kat kereta pengantin)
terrorkan..sambil standby jadi penanggah sambil gubah riben...
sib baik aku tak sempat buat kelas buat kek jer kat kaunter tu.

last sekali...tinkiu En. Wan.....sebab ambil gambo yang tak plastik langsung.....
gigi pun nampak tak teratur..
ini menyedarkan saya bahawa saya perlu membetulkan gigi kat hujung tu agar sama rata...

eheheh
Majlis finish pukul 12.00
tapi pukul 11.00 saya dah cha aliff but...sebab nak hantar Oyat balik..
then nak bersengkang mata sambung buat deco besdaya anak keesokkan hari nya..

hari itu..saya declare diri saya WONDER WOMAN!
Me Naughty..me Netty

9 comments:

Masni Syafie said...

cantik baju...baju sponsor =)and sedondon...

Anonymous said...

Cantik pelamin dia Ween..agaknya esok time anak2 kita nak kawin mcm mana la rupa pelamin + kosnya juga ye?? huhuhu penanggah tu pun comel juga hihiihi

nad said...

cantek..!sume cantek!
kak nett pun pe kurangnye
ngee~ ^_~

Qaseh Suhaida said...

cantekkknya baju & pelamin dia...

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

semua cantik..
ko pun nett baju cantik hehehe..
pengantin pun cantik ...

eRiNsZ said...

yupp puan wonderwoman....(smbil tabik spring)

heheh smbil tu jom
jom join contest senang kat blog erin:

http://ehemsz.blogspot.com/2011/12/like-eisya-contest.html

yang lain pon jom join

azura samsuddin said...

cantik kaler baju tu, wat kat marriot mmg superbla ...

notti netti said...

terima kasih semua :)

Anonymous said...

cantikkk kak! sucii je muka...(gamba las tuh) heee... oyat pi set rambut kat saloon ek? uyooo....


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno