Monday, December 12, 2011

Guest Board Pengganti Guest Book - ' My Kids Construction Birthday Party '

(auto publish)

eheheh.....ada update pasal birthday party anak I....saksikan....
'
'
'
'
'
'
'
'
Dalam sesebuah Majlis, tak kiralah Majlis Hari Jadi, Majlis Kahwin atau apa-apa majlis sekalipun
kehadiran tetamu amat diutamakan...
selain dari kita nak mengenangkan memori tetamu yang hadir melalui foto ataupun signature dari kad-kad hadiah, buku tetamu atau guest book juga amat penting untuk tuan rumah mengabadikan kenangan tetamu yang diundang ke majlis mereka.
'
'
saya turut tidak terkecuali!!!
'
'
sewaktu majlis hari jadi anak-anak saya
saya telah datang dengan satu idea dengan menyediakan sebuah board khas untuk para tetamu mengabadikan atau menulis birthday wish kepada anak-anak saya.
Pada mulanya seperti dalam planning,
saya sepatutnya menyediakan sebuah buku bertemakan construction site khas buat tetamu yang hadir
tapi apakan daya....masa suntuk dan saya nyaris-nyaris lupa mengenai buku tetamu tersebut.

so,
sehari sebelum majlis....saya datang dengan satu idea......
iaitu.....
menyediakan GUEST BOARD sebagai pengganti guest book
'
'
'taraaaaaa...'
'
'

alhamdulillah....menjadi idea saya...!
tetamu yang hadir otomatik sign kat kertas-kertas memo yang disediakan
ehehehehehehe

saya cuma perlu menyediakan :-

sticky memo (2 kaler,yellow and oren)
Pen kaler-kaler
Mounting board (hitam)
hiasan??? just campak-campakkan jer tools yang ada kat atas board tu ahaks!
'
'
senang dan singkat cara ni..
'

selepas ni, saya akan cabut semua sticky notes dan tepek pada photo book (album)
Construction Birthday Party- bila dah siap nanti
hehehe

thanx kawan-kawan yang sudi drop kata-kata besday anda pada anak-anak saya
really appreciate it!!!

pada kawan-kawan yang nak guna cara ni..amat dialu-alukan!!!
cantik :)

Me Naughty..me Netty

3 comments:

Anonymous said...

kreatipp la akak ni..

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

Terbaeeekkk nett

shahdiana said...

idea ko memang best..suka aku...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno