Wednesday, December 14, 2011

Sebab Musabab Kenapa Korang Kena Ambil Khidmat Pakar Buat Cookies Macam K.Ani....

Iyer..iyer...aku tau..aku dah pernah buat entry pasal biskot K.ani yang maveles tu...

tapi pedulik..aku kalo dah suka/puas ati dengan air tangan seseorang tu...
sampai tahun depan pun aku sanggup jadi bahan cerita......
setakat ni jiran sebelah umah sudah aku bebelkan mengenai kepakaran..kehalusan seni tangan dari k.ani ni...
hmm insyaallah satu block habis aku canang...ngeh ngeh negh..inssssyaaalllaaahhhhhhh!

Bila sebut jer tema construction party -tools...k.ani datang dengan idea kat bawah ni.......















cantik dan setap rasa ini biskot!

sekali lagi pada sesiapa yang berminat nak order cookies air tangan kak ani..boleh ke fesbuk cookies for occasion atau contact k.ani terus......guna hp (ambik dari saya)

lepas ni nak tengok hasil tangan k.ani buat deco untuk besday anak Mummy Ayu pulak....can't wait!
Me Naughty..me Netty

4 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

canteknya rasa tak sanggup nak telan...huhu

mummy_ayu said...

love it..cantiks & cedap..

Anonymous said...

kreatip la kak ani ni! cantikk sgt..

Sidratul Muntaha said...

memang terer giler akak nih..


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno