Wednesday, October 27, 2010

Kenapa Tandas lelaki lebih dasyat baunya dari tandas perempuan?

I tak tahulah dengan pendapat uols, ini cuma pendapat I je.
Tiap kali I lalu toilet lelaki, ya allah...baunya......sampai boleh menghentikan saluran tiub separa bulat I. Lebih-lebih lagi kalau lalu time petang. Dasyat giler.


Baunya boleh menghapuskan musuh-mush di muka bumi ini.
Kalau korang perasan, ada ke cicak, kucing, kura-kura lepak kat dalam toilet after 2 o'clock?......mereka pun sensitif gak dengan bau-bauan nie.
But lain pulak dengan kes toilet wanita, Of coz lah berbau, jangan ingat wangi jugak, but it just that tak lah seteruk toilet lelaki,
Hairankan, adakan berbeza saluran kumbahan lelaki dan perempuan?.....
Adakah disebabkan oleh molekul-molekul sisa pembuangan antara lelaki dan wanita adalah berbeza?.....atau, adakah lelaki akan mengeluarkan bauan yang amat busuk berbanding wanita jika mereka berada di dalam keadaan tertekan?.....hmm...I masih tidak dapat mencari jawapan.
Tapi mungkin ada hamba allah bernama lelaki ini telah secara tidak sengaja makan terlalu banyak petai yang membuatkan sistem imun di bdannya merembeskan tenaga pembuangan yang amat halus tapi tajam.
Yang secara otomatik emmbuatkan wanita ayu sepeti I yang lalu di tepi toilet tersebut terdiam dan bertafakur sambil menaham nafas selama 5 minit non stop dan hampir2 pengsan sebab tak dapat udara.

Menakotkannnnnnnnn!!!!!
Me Naughty..me Netty

2 comments:

nieda said...

lelaki agak kureng kot menjaga kebersihan..heheh

notti netti said...

nieda - tapi x semua kot :)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno