Saturday, January 31, 2009

BouQuet of FloWErs.......everyone?






So guys....., beautiful or not?



Make this cupcakes for my friend.....hope she loike it.



Actually she request the cc in all maroon including the comel2 flower......but this naughty netti make it in blood-red colour.....and multicoloured flowers...heh...guess what! when I gave the cc to her, her face expression change......tipulah kalau kata mata terbelalak or terlopong.......just blur expression. I wonder....whether my cake ok bagi dia or tidak menepati standard piawaian (of coz la, dah pepandai tukar kaler kan, sape suruh). Then she says......"aku sukeee sangat....macam mana ko buat jadi cam ni ...bla n bla..bla..bla...bla...." (no need for me to translate all right?) huhu well thanx to my tangan gaban.....oh!and more, kegabanan ku terserlah lebih-lebih lagi my friend tu... dok promote satu kampung (x tipu, mmg betoi satu kg dia tayang....since that cc pun untuk hantaran tunang dia). Tq sooooooo much frenz...luv u.


p/s:- what da ya think?



Me Naughty..me Netty

4 comments:

mis molek said...

selendang harga molek ;)

Anonymous said...

nice cuppies..accept any other orders ker wen?

Anonymous said...

Wow!.. nice nyer.. comel tul la.

nie boleh buat utk kiter next time nie..

Sabaleplus said...

hop hop
http://www.sabaleplus.blogspot.com/


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno