Wednesday, October 2, 2013

The Girl of My Best Friend - Happy Little Surprise


Best Friend Forever
 
I just love the way my BFF (Mummy Ayu) surprises me
 
buat breakfast awal pagi
Even though she knew that kawan dia ni on a diet
 
but I guess setakat omelette tak naik berat badan kan?
ahahahah
 
thanx again cayang
and for the chocolate thing ahahaha
penuh muka aku kannnnn??????
 
I spend hours thinking how my BFF wants to surprise me?....
for the breakfast....heh very the sehweetttttt sangat
bangun pagi buatkan breakfast
wish that my husband will do the same but errkk lupakan.
dia dah wish kira besar rahmat dari dia lupa langsung and make dono.  
 
 
Nampak lemak merdu jer omelette tu ahahahahha
Share with my guy friend.
sebab I tak habis okey.
 
 
oke....ni yang memang kawan aku sorang ni kretip sangat
hahahahha
tak sampai hati nak campak merata-rata kertas pembalut chocolate ni kihkihkih
 
apa-apapun..tq BFF ku...
ehhehehe....
muah muah muah
 

4 comments:

kim said...

friendship isn't a big thing.it's a million little things.

mummy_ayu said...

glad you love it..aku pun jenuh gak pikir..nak buat apa la utk b'day ko..

fan said...

happy birthday to one of the the most beautiful and attractive bloggers around.

p.s Twister is very sweet you know.

nad said...

Rasa dihargai :)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno