Thursday, June 24, 2010

Hari Ini Sangat Indah! Sebab Apa?.....SEBAB HARI INI HARI GAJI PADA GOMEN!!!

HARI INI GAJI!!!!!!! jom shuffle.......
gumbira tak terhingga akak2 yang beratur di mesin ATM BSN tadi...
rasa macam menyambut raya pulak kecohnya akak2 tu bersuara...
nak beli itu nak beli ini...kat sana sale kat sini sale kena rembat dulu...yang pasti, hutang 2 minggu terakhir baru fikir....okey? or, tunggu surat amaran baru fikir....hahahahha
Tapi saya tak nak ambil duit gaji hari ini.....eheheh
kita ambil esok sahaja...semperna memberkati hari Jumaat ehehehhe
Hmmm dah lama tak beli kasut.....ngeh ngeh ngeh...
Anda terfikir apa yang saya fikir?....

itu jer...hua hua hua...

Me Naughty..me Netty

5 comments:

deena awanis said...

gaji kami minggu depan..=(

notti netti said...

takpe, I'll wait for u eheheh

Kauthar said...

gaji ku pada esok hari..huhuhuh :D

Miss Q said...

Janda Ketot haku dah awal-awal sebat RM700++.. hehehe.. senyum..senyum.. kena memberi dengan senyuman.

Wess.. gaji masuk meh le datang tengok cottons dari India

Jalan-jalan The Duchess jom ehh

notti netti said...

Kauthar- eheheh aku tgu ko..no worries

Miss Q- hahahah senyum...wah ada cotton? nak nak


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno