Thursday, June 3, 2010

Selamat pagi........I nak cuti.....tapi....

Selamat pagi semua.....
Sudahkah anda dibelanja mamam??????
Hari ini Bos besar belanja....bermakna hari ini Notti Netti dapat makan free...
Mari buang angin stock semalam ramai-ramai *0*
Motif Bos Belanja????
tiada siapa yang tahu...
Aci angkut sampah pun tidak ketahuan......
tetapi I syak sebab permohonan cuti sekolah dia selama 2 minggu bermula nextweek diluluskan..dan I syak Bos ada skandal dengan aci angkut sampah itew.....bukti????? setiap pagi tepat jam 8, aci tersebut akan masuk ke bilik bos tanpa mengetuk pintu...sedangkan kami yang nak berjumpa bos...perlu mengetuk pintu......nampak sangat tiada perasaan 'aku nak skandal' bos terhadap kami.
Anyway tahniah bos di atas cuti anda.....'tabik spring sikit'
kamu berjaya meninggalkan bala-bala tentera yang kecil lagi manja ini tanpa sempat memberikan mereka ini cuti......dan kamu meninggalkan mereka yang kasihan ini dibawah bos israel......oh! kamu memang 1 Malaysia....
Ketahuilah bos...bahawasa nya askar semut mu yang keyut ini juga mahu cuti
tetapi tidak diizinkan oleh Bos Israel....
(bila agaknya bos Israel hendak bermigrasi ke state, sekutu rapatnya???....isk! lambat sungguh!)
agaknya bos Israel tidak ketahuan bahawa sekarang ini MAS Airlines telah mempromosikan "SAYA NAK CUTI"........
isk isk isk.....lihat! MAS pun buat perkerjaan mulia ini......tetapi bos Israel???!!!!!
hmmmm.....sebab itu lah gentera2 semut di sini tidak sabar-sabar melihat pemergian bos Israel....sebab kami sokong iklan "SAYA NAK CUTI" dan kami tujukan khas untuk kamu bos....bercutilah anda ke sana selama 3 tahun berturut2...eh! tetiba lak I emo...tadi oke...pembawakan makanan ker?

Chiow...chiow....buat kerja...

pssst- OH! KAMU MAHU UPDATE PASAL MAYA KARIM?????? takpa...I dah standby camera...confirm MK akan menyerang I tepat jam 7.35am....kita nantikan kemunculannya.......zasssss....

Me Naughty..me Netty

6 comments:

mummy_ayu said...

kal cuti tak dapat, ko mc la net..he he he..

notti netti said...

MC???? nak cakap sakit apo la pulak....dah sah2 aku tak ngandung......takkan nak cakap mabuk ofis kot....

[-suziey-] said...

ala mcm xbesa MIA..ekek:p

notti netti said...

suziey - eee aku tak besa MIA niee.....eee paling jahat aku pernah buat jentik anak bos jer...MIA tu...mummmy ayu selalu buat...aku baik jer...

littlehumblelynn said...

MK story again...?
siap standby camera tuh....
best...2x

notti netti said...

little- huhuhu tak sabar nampak????


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno