Wednesday, June 9, 2010

Pagi-pagi lagi dah rasa nak marah.......

Salamelekom!
Huaaa.....pagi2 udah bikin amuk buk????

oh? idok le teman ngamuk...teman nak luahkan perasaan terbuku
kang simpan lama2 dalam hati.....maka jadilah cam sabun buku Fab.....
(alaa yang cuci baju tuuuuu.......)

Tapi apa2 pun...mari ber'breakfast dengan cupcake air tangan wangi I...^_^

errrmmm yummmyyyyy

korang sentap tak?????
aci cleaner sebelah I sentap!!!
nah! I kasik satu pada u aci
semoga dengan memakan cupcake I ini...
hidup u akan penuh warna-warni satu malaysia
dan u akan berusaha dengan lebih tekun lagi
untuk menangkat sampah, memvakum bilik I dan menyapu sampah
Berusaha aciiiiiiii!!!!!!
(aci tersenyum girang sambil menari2 bollywood)

I dah makan separuh...
Uols nak???????
eheheheheh
nah I kasi.....

ambik laa....jangan malu-malu......
I kasi free no duit-duit.....
ambik...ambik.......
eheheheheheh

aik??? makan cupcake nie....tetiba lak I tak jadi nak marah
tak ada sekelumit perasaan nak marah pun
happyyyyyyyy jerrr.....
hmmm......kenapa ekkk????

Me Naughty..me Netty

7 comments:

mummy_ayu said...

untuk aku ada tak? he he he..

Emy Omar said...

Sebab apa nak marah2 pepagi ni ween..jangan marah2 makan cupcake tu tak jadi nak marah sebab cupcake tu dah cukup ceria untuk menceriakan suasana hahahha

notti netti said...

Ayu- ada-ada...eheheh

Emy- uisssh bila cikgu berkata-kata......rasa cam nak join cuti sekolah lak....

firahadifa said...

oitsss ... colorful seh.. resepi baru ker???

momguess said...

aku tgk di jari manis mu
ada kesan cecair putih
apakah itu???
hahahahah
tanda kelahiran anda?
or kesan anda memadam kan kesalahan kerja???

mama naufal said...

kak, mcm dah x de benda lain nak tygkan.. dahlah kite ni faveret cake.. buat terliur jek.. poskn ke jb leh?

notti netti said...

fida- dok aih......resepi lama dibarukan eheheh

momguess- itu kesan kerja keras aku ler eheheheh terkena krim..

mama naufal- buleh2 kasi alamt....mmg nak try poskan.....


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno