Friday, June 18, 2010

MAYA KARIM NAK IKUT GIE JALAN...TAPI I TAK KASI.....

Manusia perasan ya allah........dari kiri mata korang.....MOMGUESS, MAMA TISYA dan SUZIEY
Yang cute...si NOTTI NETTI dan MUMMY AYU
Momguess menunjukkan barisan giginya yang..boleeehhh laaa....
tak leh kutuk sangat...dia nie suka nangis....
Suziey punya menu.....Tomyam ko....lebih kurang le...
Tuan Puteri Kesuma Dewi punya order....sebelah tu si Ayu dayang jer...
Resit kami..masing2 bayar....aku lebey sikit ahhahahahaaa, soh mamatisya amik kasi si tisya dia taknak..balance tu....sian...duit tu..
Mamatisya sedang mengcontrol lubang idungnya...
sungguh kagum, beliau boleh memperbesarkan hidungnya 2 kali ganda saiz biasa...
eh! hope u like the hadiah tisya...ayat cover...
Air orderan kami
sian minah nie..ko jangan cakap aku sabotaj ko lak...
aku tak sengaja daa..tapi cantik jari ko,,,,
momguess eheheheh
korang cuba tengok cara dia jalan..cam pengantin tau....
bontot dia pun sweet jer...

Me Naughty..me Netty

12 comments:

momguess said...

ko saje kan xnak aku glemer dari ko
sbb tu gbr aku separuh jer kan
weyy...
ape link cete tu?
xtahan nie!!!

mummy_ayu said...

laju jer ko buat entry....

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

wow bestnye korang berjumpa-jumpaan sambil menikmati menu2 yg sedap...ayat notty ni mmg tkleh tahan hahaha tersenyum sorang2 bila baca hehehe

mommyYen said...

huhu bes nya lunch date,mesti meriah..

notti netti said...

momguess- hahahahaha...aku tgh tegok cd lucah nie..ko jangan kaco aku dulu...

ayu- aku kan pantas...

Adlin- ko tgk aku pun ko tak tahan tau..

mommyyen- bolehlah....kalo ada edward cullen, dan maya karim laaaagii meriah!

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

that meatball spaghetti sgt menggugat jiwa ok :D
nak buat la malam nie hehehehe

[-suziey-] said...

wei aku pn nk link tu..jgn lupe email kengkawan wei..panassss..

haahaha aku suka la cara ko sabotaj si ina ni..ina tu praktis la..nett kan nk jadi pengapit ko..so dia kena tutup dulu muka ko sblm pantin laki tgk..hahhaha:p

notti netti said...

Lady verde- ye..sila buat dan masuk dalam en3...saya mahu lihat ehehehe

notti netti said...

suziey-isk isk isk ari jumaat tak baik gossip...sabar sabar..bawakngucap..gie jimak gie..!

mama tisya said...

nasibaik gusi sakit so tkleh gelak byk2 arini..kemain tgk lubang idung aku ye:-p

kemain ina posing ngan gaya tgn tu alih2 sekerat je...hahahaha

Qaseh said...

hisss..mcm2 peel mak2 org ni masa makan....

notti netti said...

Amy- hahahaha.....aku taak sengaja terpotong gambo dia...hahahaha

Qaseh- entah laa....I jer yang baik chomel kat situ...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno