Friday, February 11, 2011

Inilah Akibatnya Selalu Pindah Randah Sekolah....Pengajaran!!! Don't Be Like Me...buruk padahnya......

Bismillah....

Aku sangat kaget dong.....tadi.....celaru cencurut aku tadi
Tetiba line telefon jadi kelam kelibut....
Dan atas sebab ini, banyak perkara yang positif - negatif aku pelajari

ingat!! DON'T BE LOIKE ME......

Kisahnye berlaku semalam...
Fesbuk sedikit sebanyak membantu aku menjadi lebih kelam kelibut dan hampir2 berlakunya sesi pembunuhan yang tak terancang........

Dipendekkan citer (sebab aku lapar) aku dulu sekolah..seingat aku 6 kali aku tukar sekolah.....dan sebanyak 6 kali laaa jugak aku asyik kena introduce my self kat depan kelas baru...I het it!!.....baru jer nak buat pengikut kat sekolah..tup tup kena pindah.....tapi yang baguih dok adanya...aku raaamaiiiii kawan...giler...yelah..setiap satu sekolah aku ada group best friend sendiri......ramaila kan.....

Nak dijadikan story, semalam aku on fesbuk, sebab aku nak chat ngan classmate aku regarding asgmt kitaorang, tu yang lama sikit aku on fesbuk tu......then tetiba ada sorang kawan aku (time sekolah kat Sabah) chat ngan aku...biasalah namapun BFF kat Sekolah Sabah..so banyak laaa gossip sana sini.....so adalah kawan aku nie citer perihal kawan aku satu lagi....then lagi..then lagii...........ok fine..then tetiba pop plak satu chat yang lain poooon kawan akuuu gak....tapi yang ni kat perlis (sekolah perlis dulu)...punnn gossip2 and citer2 best2 gak pasal kawin, cerai, mati..insaf...eh! insaf dulu baru mati!........then secara kebetulan pulak....semalam...memang ramai pulak ex-ex classmate kat sekolah chat ngan aku......termasuklah member ex masscomm kat UITM shah alam dulu......entah macam mana..aku ni sambil chat sambil buat kerja ofis......asyik kerja minimiza fesbuk..then on words.....then minimize words, on fesbuk......so, ada sorang kawan aku nie dari Sabah citer yang ex classmate kitaorang xcident and dah arwahpun...so sedeylah kan.....then aku chat lak ngan sorang member aku yang aku anggap geng sekolah aku kat sabah (nama serupa tau!!!!) cenggini chat aku......Nad...ko tau tak si XXXX dah arwah dah koooo...sian...siapalaaah nak jaga laki dia..baru kawin lak tu......then kawan aku si Nad nie pun balas chat aku....yer ker...innalillaahhh...(so kitaorang gossip sampai pengsan*

Jadi, tanpa pengetahuan aku si Nad nie dah gossip gak ngan kawan aku sorang nie.....ntah macam mana ghupa2nya.....aku tersilap cakap.....sepatutnya bukan Nad (Sabah) tapi Nad (Kelantan) eee confius aku.....soo kelam kelibut lah kata kawan aku yang XXXX nie dah meninggal, padahal elook jer si XXXX nie tengah sms ngan aku kat tepon........Jadi aku cecepat perbetulkan..kang haru lak jadinya......

So, sebab aku ramai sangat kawan sekolah yang berbeza....maka namapun banyak yang sama....makanya aku jadi confius...tu laaaa....haaaaiiiiii susah...ehehehehhehe


sebenarnya aku tak faham apa aku taip...sebab tak gheti nak explain camno....korang pepaham sendirilah

Me Naughty..me Netty

2 comments:

Lynn Abd Latib said...

nett

aku x phm weeeeeeeeiii :)

ita cutevirus said...

paham dah..
moral of the story???
ehehehhe


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno