Sunday, February 20, 2011

Perkara Paling Tak Best Bila Barang Pos Yang ditunggu tak akan sampai ke sudah....

Ya....I buat en3 ni time jiwa dan raga berada di dalam keadaan cokelat shake....(berkocak laaaa)

1st time jugak perkara cenggini jadi kat aku...kalau dulu aku tak dapat barang pos sebab abg posmen tu tak jumpa alamat rumah and nak ambik jalan mudah, dia selit jer barang pos kat box papan pertanyaan (bagus abang posmen nie....sapa cikgu dia ni?)
Tapi yang satu cerita nie lain pulak...aku order buku from this one person and dari bulan disember until know aku tak terima lagi buku tu.....so aku sms minah yang jual online ni...ans she said yang buku tu dah pos and dah ada penerimanya. Uisshhh aku kat sini melopong laaaa dengar...bila masa pulak aku terima......buk bak buk bak gedebuk gedebak...dia mintak maaf jer....adoi....

aku kat sini masih terlopong..and aku check memang dah ada receiver....kat sini aku nak salah kan sapa eh? salah kan aku sebab beli online ker? salahkan tukang jual ker? salahkan abang posmen yang serah melulu ker? or salahkan tukang terima yang tak jujur?.......hmmmmmmm

Moral of story?.....

Jangan beli buku......beli kasut takpa.....9alasan kukuh niue...dah lama tak beli kasut!)
Me Naughty..me Netty

5 comments:

Anonymous said...

ween adakah planner yang awak nanti kan??based on your case rasanya yang penerima itu sangatla tidak jujur..kenapa bukak parcel orang lain..aiiish..itu posmen pun saya jugak kenapa tak sent ikut alamat yang diberi..moral of the story,stop shopping online muahaaaahaaa..kita pun beli online jugak :p

notti netti said...

emy, planner? lebey kurang la....but bukan yang website wen promote kat emy tu...ini website lain, i bought with thi one Chinese lady. tak salahkan that lady...it just that kenapa lah posmen tu tak check alamat bebetoi....rasanya tak pernah lagi posmen fail cari alamat kuarters polis kat kl nie....and yang si penerima tu..yup! u're right! napa lah tak jujur.....kalau takat rm 15. hinggit leh lagi...nie dah rm30.++...hmmmm

mama tisya said...

ni yg tk best kalo bli brg online..tu psl aku tk suka bli brg online..melainkn dgn org yg aku kenal...sebab aku takut terjd kes2 camgini...hrp ko bersbr & redho je la

bab moral of story tu btul la...hahahha..ko mmg pantang kalo tk bli kasut

aZZa said...

sy pun penah jd mcm ni. posmen salah hantar brg dkt rumah org lain. nasib la posmen tu nak bertanggungjawab. posmen tu byr balik harga beg yg sy beli tu. nasib tak beli beg harga ratus2.. mau kopak posmen tu.. hahaha.

saya ni dh 2,3 kali terkena dgn pos malaysia tp sbb harga murah.. ku sabar saje la.

notti netti said...

sedey ooooooo.......


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno