Thursday, February 17, 2011

Bachelor Party Sambil Sambut Birthday Suziey.com.......Esok ye!

Salam...salam..
yer...yer..aku tau..dah tak suprise dah....sebab si suziey.com sendiri call aku nak makan kat mana? muahahahahahah

So..untuk pengetahuan kalian semua, esok actually aku nak adakan suprise (tak berapa nak suprise) kecil punya lunch party untuk si suziey.com...kengkonon nak suprise....laa..tapi alaaa...suziey ni kan bijaks dan kecoh...so dah tak jadi suprise...makanya, tmrow rasanya nak ke midv nak ajak dia makan kat tempat baru nama Lavender.....but since suziey call tadi inform yang si Mamatisya pun ngajak dia mengedate kat Pavilion..makanya....aku mati kutu...

Aku no hal lah nak ke Pavi tu haaa....masalahnya si Mummy AYu....since dia terlibat nak berarak sakan nyanyi2 kat depan opis.....eheheheheheh....so cemana?...nak tinggalkan Mummy Ayu..mauh setengah hari dia tak kol aku....hmmm....

So..suziey...hang decide....ayu pun decide....mamatisya pun decide....aku??? aku relax jer..sebab aku takde masalah!

Muahahah..esok nak bawak telor busuk ah...SUZIEY!!! ko standby baju lebih yer...muahahahahahah
Me Naughty..me Netty

1 comment:

mama tisya said...

td kt fb dh kemain gebang dh janji kt pavi tkkn p midvalley plak:-p tp kalo ko nk p midvalley bw suziey mkn tmpt br tu,aku redho je la:-p

ayu berarak pg kn tkkn smp tghari..org laki kn nk p solat jumaat ke..yg berarak tu pompuan je...tp kalo tgal ayu die majuk setghari je tk cal..okla tu..ke stiap minit die cal..giler les ke wei..hahahaha


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno