Thursday, February 10, 2011

Post Moterm ke arkib negara.....kat jalan duta

salam uols....
seronok sebenarnya ke arkib...ingatkan boring..
macam aku yang memang sejak sekolah dulu suka subjek sejarah...haaa memang kenalah dengan aliran urat saraf aku..........bahagia jer rasa dapat masuk kat sana..tapi tak boleh ambil gambolah........aku ambik gambo kat luar arkib jer..........
lokasi dia kat belakan bangunan LHDN jerrrrr......senang and pekerja dia bawak ke pengarah dia sangatlah peramah hokeyyyyyyy.....pengarah dia best giler..aku tanya satu soalan..dia tanya aku and bagi ceramah free kat aku dalam 10 soklan...aku tanya setengah soalan..dia cakap 5 jawapan.....baguskan....ngantuk aku dibuatnya.....tapi berbaloiiiiiiiiii.....

best oooo...kafeteria dia..lauk cedap sangat....
aku semalam ambik lauk ayam masak kicap and sotong lauk lemak kuning cili api....cam cencorot kena cili aku...cedap sangat...dengan air teh lagi...then aku terus buat kerja aku......then aku makan petang lak...best jugak mee goreng...banyak binatang...suker...dengan teh ais lagi...sedapnyeeee.....
nampak sambal udang...tapi takmo gelojoh....

memang best ke arkib negara nie....makanan dia berbaloi...and murah ko!

psst- aku baru perasan..aku dok cerita pasal makanan lebih dari arkib kan????
Me Naughty..me Netty

5 comments:

mamasuri said...

aku confuse lah nett entry ko ni..
best g arkib ke atau best makan kt arkib??hehehe

ita cutevirus said...

memang seronok kalo pegi tempat orang dapat makan best²...
ehehehhe

Aleyn said...

Ha ah...seb baik dah time lunch...gambor kat luar arkib mana..hehe

Suziey Ahmad said...

ceh pasal food..cite la ape ade dlm tu..letak gbr sket..kamera bole bw masuk kan..pen je xleh kan.kekeke

nedababy said...

kan aku dah ckp food kat situ murah giler n sedap sgt2..kakak tu mmg pandai masak...gi la mintak tukar keje kat arkib..


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno