Monday, February 21, 2011

Pepagi lagi dah kena skodeng kat bilik air......

Uisssh kuusemangat kooo..
I can't belivemuheye u know....
Terperanjant I...sib baik tak terjerentat pagi tadi..
Elokkk jer tgh mandi ada jer mata yang nak mengintai....

Dah le demam pagi tadi, and sangat malas nak mandi...tapi mandi jugak
Then tetiba nampak satu spesis nie..jarang2 ada kat bilik air, tetapi pagi ni pulak dia muncul....mata gelap pulak tu.....
Apa kebenda tu Net?


Haa..apa lagi...cicak lah! geliiiinyaaa....tapi I perasan, mata dia gelap macam mask of zorro to....kalau zorro aku tak kisah lagi lah......nak mandi sama pun tak pa (pentipu!) nie..cicak.....ha ko! terkezut aku...aku fire dengan air paip...lintang pukang cicak tu lari...tapi lari naik atas dinding la...haaa nie pun aku takut gak...takut tengah elok sabun..tetiba dia nak buat aksi ngerikan...terjun atas aku...tak ke naya.....kang ada yang aku lari bugel kang......

Tadi pun mandi sekejap jer, dah sabun aku blah......(mata dok tengok atassss jer...takut cicak tu buat perangai)......

psss- mata aku merah tetiba, sebab aku skodeng cicak tu or cicak tu skodeng aku?...
Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno