Monday, February 7, 2011

Adoiii Masalah problem dah sampai.........

Hmmm, tadi mood aadalah sangat baik
buat kerja, lex kejap, buat kerja lex kejap, buat asgmt kursus lex kejap....

then dapat watikah....asal maya karim yang hantar mesti ada yang tak berapa best
dan betoi telahan ku.......ada tugasan untuk khamis nie
ayakkkkkkkk....kenapa khamis???kenapa taak hari lain..? whyyyyy?????

aku kalau boleh nak elak kena apa2 ektibiti hari khamis...sebab????
sebab hari kami kelas Professor dr...aku.....alooohhhhh
aku last time ada mentionkan betapa aku kena sound sebab tak dapat pergi kelas dia (aku kena attend kursus 2 weeks)...dan nyenyaris dia nak kasi aku result subject dia 'C'...........which is aku rasa tak patottttttttt...aku nie PLK bukan full time student........dan aku bernasib baik sebab prof aku nie masih ada hati nak suruh aku ganti kelass (dtg ke kelas dia hari sabtu)..........

last2 weekpun kat kelas dia aku duduk di belakang pc which is aku tak sengaja duduk situ. Boleh time kelas dah nak finish, dia tanya mana aku?........aku cecepat angkat tangan...and boleh jugaki dia kata...nyenyaris nak potong markah aku...sebab????? dia ingat aku tak datang kelaas dia...uiissshhh nasib uuuuuuuu....
so...boleh aku rumuskan...she was eyeing me.....adehhhh la.......dan memang aku tekad takmo tak dtg kelas dia...(aje)....sebab dia maha lurus dan entahlah pemikiran org yang berstatus prof and dr nie lain sikit kan?........

so, di sini..aku dah ada masalah besar.......job yang aku kena attend tu memang arahan from majikan aku dan job mula jam 6.30 petang hari khamis....kelas aku..mula 6.45 petang jugak hari khamis.......adussshhh cemana ni?...........
masalah dah datang pulokkkkkkk.......kenapa la kena time prof?????????
Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno