Monday, February 21, 2011

Arrggghhhhh...I am too lazy to do Anything!

Yup, I am 31 y'old and I am too lazy too study, to finish up my asgmnt, to help my mum with housework and do anything (semalam I kat rumah mak) letih jaga itu 2 org budak kecik kot.....alasan...search for alasannnnn Net......, kalau mak ajak jalan..lajuuuuu jer OKEY! sampai En.Suami dah bising baru terhegeh2 nak buat semua kerja cuci pinggan.

What should I do to get a lot of energy????
Demam macam dah kebah...thanx to panadol active-5 and solubal......sampai ngantuk2 buat kerja.

Why am I so damn lazy??
Sepatutnya this time.....when my bos not around.....I boleh jer laju2 buat kerja......but then.....sooooo LAZY........ayarrrrrkkkkkkkkkk............mengantuk dah hilang...tapi why ah?.....malas sangat...

Apa perlu saya buat nak hindari keadaan aura malas melampau-lampau nie?????????

Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno