Saturday, February 12, 2011

Baru Aku Faham Tafsiran Mimpi Aku Semalam

Semalam kan....aku ada bagi tau yang aku mimpi najis manusi brsepah2 and aku terpijak itu najis dan macam2 lagi berkaitan dengan najis...

so....aku dah tau kenapa aku mimpi najis semalam sebabnya.....

petang semalam aku ada function, and tengah2 function tu berjalan...perut aku buat hal dahhhhh
sakit perut teramat nie.....kira kalau ada kfc depan aku...aku rela tak ambiklah...aku rela nak bowl tandas jer.......dah la nak keluar function tu susah...VVIP penuhhh je kat depan....sejuk beku badan aku tahan sakit perut......

bila dapat jer masuk toilet....kedebooooommmm korang takyah tau yang selebihnya....
then pagi ni subuh2 tadi...perut aku buat hal lagi.....udahnya, aku tak bleh nak tidur nyenyak2 sampai pukul 10 pagi...muahahhaaha...nie haa aku dok celik buat en3 and buat cc cekelat......

ehehehehehehe

maknanya?
mimpi najis tu petanda aku akan sakit perut yang perlu aku cari toilet serta merta.
Me Naughty..me Netty

1 comment:

Sidratul Muntaha said...

owh gitu..
agak kotor sedikit situ.
tetiba aku teringat LUCKY malam tdi kat Raja Lawak.
buat lawak pasal najis jugak!


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno