Wednesday, February 9, 2011

Gedik tak salah asal ko gedik ngan kaum sejenis jer...aku kira masih tak salah.....



Tak perlu aku kata apa2.....sebenarnya aku dipaksa gedik depan kamera aku sendiri.
Tempat kejadian? - kelas aku kat UitM Puncak Perdana
Tarikh kejadian? - semalam laaaa......
Masa Kejadian? - 8.00 malam waktu Malaysia
Punca Kejadian? - 2 orang kawan aku nie belum kawin.....jadi dia paksa aku pose ala2 belum kawin gak...aku reda.....

itu aje aku nak cakap pepagi buta nie......sekian.....


Me Naughty..me Netty

4 comments:

ita cutevirus said...

betul ke kene paksa ni nett??
bukan kau paksa diorang??
kehkehkeh..

mummy_ayu said...

ha ha ha..ko kena paksa ke...
ko yg memaksa?..emmmmm...

Sidratul Muntaha said...

dah dekat dgn meru tu...

nieda said...

study course apa? i dulu pun blajar kt puncak prdana


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno