Monday, February 7, 2011

Aku malas pergi kerja.....boley???

Memang aku malas pergi kerja today and kenapa hari ini hari Isnin....aku nak tidur lagi dan lagi
Tapi kebenarannya aku dah ready terpacak depan pintu ofis aku tepat jam 6.40 am.

Malam tadi siap termimpi2 aku ambik MC tapi tak jadi sebab petang aku ada kelas.....nawaitu tak tepat...
Oh ya, aku tak updatepun blog sepanjang raya orang cina nie...sebab aku sibuk beraya sakan dengan anak2 aku kat kampung. Layan diaorang tgk kartun, baca buku (pentipu!), makan (betoi!), mandi kolam, keluar shopping kat kedai runcit dekat rumah dan pelbagai lagilah aktibiti yang tidak melibatkan ongkos juta-juta.

Dan semalam aku babai2 anak2 aku (aku balik tgh malam buta) konon nak kasi anak2 aku tido dulu but then mata diaorang segar bugar jer.......yang 1st son aku tak kisah, dia dah faham siap babai2 aku sambil relaxxx jer..(dia tau bapak dia kasi duit suh beli air vitagen) .aku sedey yang si starbuck latte tu haaa....dah 1 tahun 2 bulan....dah pandai haa nak ikut aku....adeeehhhhhhhh........tapi semalam muka dia blur jer nengok aku and laki aku blah naik kereta babai2 sambil sengeh (dalam hati penuh lopak oooooo..sedey)

So..aku start dengan en3 pertama aku hari ini dengan HOW R U GUYS????????????
Me Naughty..me Netty

2 comments:

mummy_ayu said...

sama la..aku pun malas je...
lunch free???

Sidratul Muntaha said...

malas
ngantuk
sangap
letih
penat
lesu
aku rasa nak muntah pagi - pgi nih


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno