Wednesday, February 2, 2011

Malas nak ke MPH beli buku or nak jimat......tapi still nak kasi anak korang baca buku....camne caranya....

Salam semua.....
Aku rasa, ramai yang dah tau tentang Free Children's Book kat Internet kan....lagipun bersepah dah ada website nie...siap ada yang free print lagi....
So semalam time aku nak printkan buku2 cerita kat anak aku
 (sebab aku feedup, beli buku cerita kat MPH....bagi je anak aku..terus jadi origami kapal layar)....
sedey oooo...
jadi untuk menjimatkan duit...aku print jer guna kertas berkaler dan berkualiti sikit buku2 cerita yang best2 untuk anak aku. Nanti aku tunjuk yer...tapi sebelum tu...mana2 mak bapak yang dah ada Ipad ker any tablet pc ke kan.....boleh jer donlot kat website ni....Children's Books Forever...macam2 ada ceritanya dalam bentuk PDF...besttt gak....







   cantik2 gambarnya....



So, apa lagi korang.....rerajinlah printkan buku2 cerita untuk anak korang
itu untuk korang yang rasa agak susah nak ke kedai buku or macam aku katakan....aku feed up tengok buku yang mahal2 diconteng2 di koyak2...itu baru anak aku...sipi jer rasa robek hati...kalo masuk anak jiran aku...haa tak ke sedey tengok buku tu dikoyak2...
kalo buku yang aku print sendiri takde la rasa sangat sebab dah banyak jimat kat kertas and printing..eheheheheh......

Me Naughty..me Netty

5 comments:

Aleyn said...

Wah..tak tau pun sebelum ni...thanks for the info and the link...suka sangat

Qastalani® said...

ber kaler tuhh.. syg nih nak print. kena print diam2 kat opis!

zh-ena said...

sama la ngan umairah nie
kejany asyik la menc0nteng buku citer yg kami belikan utk dia

mamasuri said...

anak aku kecik lagi lah
hehhe..

mila.ibunajihah said...

tima kasih nett..!! sharing yg mmg caring nih


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno