Wednesday, February 16, 2011

Hadiah cekelat gak untuk pemenang teka kad biznes saya......

Opps oppsss....jangan risau, I tak pernah lupa nak kasi hadiah untuk 2 orang yang teka tepat pilihan kad bizness saya.....eheheheheh.....cuma lambat kasi hadiah jerrr.....jangan kaget ehhhhh...muahahahhaahah...

okey...19 oktober tahun lepas, I ada buat en3 teka biznes kad saya (mana pilihan kolbu saya) sooo ada 2 orang yang teka tepat and I want to give them cekelat!!!! yeaaayyyyyyy...aku yang over suka. Entry tu kat sini .

And hadiah cekelat tu bukanlah cadbury....itu untuk giveaway untuk teka wallet coach...for 2 orang pemenang teka biznes kad saya, uols dapat hadiah cekelat jugak....cuma brand lain...I beli terus dari kedai cekelat. eheheheh
memperkenalkan...............................


COKOLAT FIDANI.......rupa telur...eheheh harap2 uols suka lah yer........:)

kepada...LIYANA and UMIABCYG.....sowie lambat ehhhhh.....muah muah kat korang......:)

kalau barang pos nie tinggal separuh...sila salahkan abang posmen yer.....kot dia termakan ker...ehehhhehe

sekiannnnnnn....

psst- tinggal nak kasi hadiah untuk 13 org yang join giveaway birthday party my son lak......sukak sukak!
Me Naughty..me Netty

1 comment:

Liyana said...

baru dpt td poslaju coklat ni. sebenar nye, x igt pun psl contest ni. hehehe
ape pun, tq kak. syg pulak nk makan ni.. :)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno