Monday, February 7, 2011

Sesi Lepas gian with BFF kat midv.....apa korang tak bohsan ker asyik jumpa jer????

Well, tetiba malas pulak nak cerita pasal petai.
Apa khelasss borak petai kan? (kata orang bandar kepada orang kg))

so mari kita cerita mendealah lain...
Ya! sekali lagi saya dan BFF melepas gian kat umah makcik kwan, midv.....
as usual la jugak kami pekena koteyaw goyeng yang sangat digemari ramai......
hari ni lain sikit binatang yang diaorang letak atas koteyaw tu...before this ayam ngan udang jer...kali ni aku ternampak spesis sotong yang jarang2 ditemui lah.........bagus...bagus...aku memang suka stock binatang banyak atas makanan aku........(binatang mati lah yer...tak termasuk semut, laangau mahupun unggas)

lagipun aku teruja nak jumpa BFF aku tu sebab nak belikan hadiah untuk besday boy si IAN.....
kedai makcikkwan berjiran dengan kedai pakcik toiseres......so lepas makan aku laburlah/ menabung kat toiseres.........susah sbenornya nak cari hadiah untuk boy, kalau girl....bertimbunnnnn jer hadiahnye.......

dok telek2 hadiah naak kasi hero mummy ayu tu, aku ternampak payung.....which is aku tak snappun gambo...sebab bijak sangat tak bawak camera..........aku nie jenis pantang jumpa payung yang chomel2 cantik gitu bak kata omputih...bizaaaaaaarrrre...... huhu, nak jugak aku beli untuk anak aku kan?..buak hempok perompak ker...hempuk anak dara org ker......tapi memandangkan tinggal 5-6 ketul jer..tak jadilah..sebab 5-6 ketul tu semua macam dah kena tebuk tupai.........so aku biarkan jer laaaa dengan harapan esok aku dtg lagi...mesti ada payung baru kan? kan? kan?

apaa-apapun, aku suka jumpa BFF aku tadi........non setop dia bercakap...dari dalam phone ofis sampai la bertentang mata kat kedai makan....muluttttt diaaaaa jer berkata2...aku nak celahpun terpaksa pikir 2 kali muahahahahahahahahaha

Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno