Tuesday, February 8, 2011

Kenapa harga Bra sangat mahal dipasaran yer?.....

Bismillahirahmanirahim.....
(Sekali lagi aku mula dengan pembukaan yang baik2 adanya)...


baru tadi bismillah bagai...dah ko tunjuk gambar fink bra...cer citer why????

okeee...topik kali nie kita open sikit eh?.........oopppsss janganlah pulak korang totop en3 aku nie semata-mata aku citer pasal bra.....kengkonon 18sx........perrhhhhh......bak aku kata tadi..sila bukak minda anda...en3 nie takde lah benda lucah...cuma ada gambo2 yang cengitu-cengitu jer....cikit jer..tak banyak......alah! tak mati lah kalo nengoknye....habis powerpun berdarah idung jer...takde apa2 lah.....


oke......aku berminat nak citer harga bra nie...sebab lastweek aku nemannya mak aku nie beli baju kecik tu laaaaa......and akupun nak nompang sekakilah ngan mak aku.....so anak beranak nie gie lah satu shopping komplek yang terkemuka kat pekan Tampin tu haaa....namanya Tampin Store...eehehehe. Kami gielah ke area lingerie nie......so mak aku pilihlah anak baju pilihan kolbu dia and aku pilihlah anak baju pilihan kolbu aku.......tempat mak aku gie is Wacoal and aku Triumph.......so aku terbekenanlah ngan satu anak baju kaler pepel nie.....cantik giler...kengkonon kalau pakai t-shirt, tak nampaklah line bra tu........uiihhh aku dah siap ramas2 cam psyco dah, bra tu...best, lembut tapi sayang pakai kat dalam baju....eh! boleh jer kalau pakai t-shirt dulu and baru pakai bra.......takdenye orang nak marah...habis2 gambo ko masuk blog, 'Gadis bertudung pakai pakaian tak senonoh"..........


ok.....aku lari topik lak.....so aku ambik and cam biasalah sales girl yang pangkat mak budak tu cakap cantik oooooooo, lamai beli, out of stock!......saya jugak pakai maaaa.....syiook ooooo....kaw-kaw minah cine tu goreng aku.......then aku tengok harga dia...okey fine RM149.00 satu bra...S.A.J.E.R.........tu aku tak tengok harga spentot lagi......diaorangkan came together2..bra and sepentot.........
spesis bra yang macam aku nak tu, takdelak dalam encik google....gambar out of stock gamaknyerr.......tapi tali2 bra tu lih tukar2 cam kat atas tulah.......certain2 pic jer yer....yang tali cam huruf 'T'' tu..takdelah.......makanye sebab harga dia sama ngan harga kasut and gelang kaki emas anak buah aku...so..aku lupakanlah hasrat nak beli bra cantik tu........mak aku jer yang beli...cap wacoal...itupun jenuh aku dengar dia bebel, harga bra mahal tapi kualiti kureng.....start bebel dari atas shopping komplek tu sampailah masuk kereta. Adeehhhh....napelah harga baju kecik comel nie mahal gebenor?????....takkan asyik nak pakai yang cap giant or carrefour jer....anak2 baju tu tak mampu nak menampung berat yang maximum..........habis2 londehhhh jer talinye.......


akupun dulu time ngandung terpaksa beli gak yang mahal.....tapi alhamdulillah tahan.........cuma size after beranak tu dah berubah......tapi aku still tak berapa gemor harga anak baju yang berkaliber and ada brand nie....mahal........nak tunjuk kat sapa pun........
kalau pakai untuk malam pertama, takpelah...beli bra mahal2.....tapi kejap jer pakai..alih2 kena campak tepi katil gak kan....huhuhulalallalalaalaa......


Itu jer lah luahan hati aku dan.....maaflah bra bersepah2 kat en3 aku nie....ehehehehehehehehe
Me Naughty..me Netty

12 comments:

Ahkak Geli said...

aku tak penah beli bra yang harganya lebih rm50..

buat ape nak beli memahal...bukan orang nampok pun..
lagipun aku jenis tak suka pakai bra..hahhahaa

aku beli bra cap scarlet je pun..rm15 palign mahal..ko tau ke? tak tau kan sebab aku pakai bra kat dalam..

Qastalani® said...

beb, haku kan tetek kecik macam budak dajah 6. beli push up bra cap Audrey. 3 = RM75. memang puas hati!

Triump mahai gedabak! yang x push up pun mahai RM100++ untuk 1 bra!

Mummy said...

triumph nyer memang mahal..dapat lak yg tergantung tuh lagi lar...tak hengat nyer harga...kalo nak murah sket yg dia susun2 dlm bekas tu...itupun kalo size mak2 nih nak dekat 50 gak...try ler bra avon...cantik dan harga pun berpatutan...selesa plak tu..tp kena pandai pilih ler..

mummy_ayu said...

ha ha ha..sgt sokong..beli mahal2...bukan nak tunjuk sapa pun..pakai kat dlm je..kalu pakai kat luar ok gak...

Yaati Nor said...

bra avon pun ok..nursing bra dia rm25 sgt terletak posisi b anda..hehehehe

mamasuri said...

itulah..tetek aku spesis beso..
beli avon je lah ..jimat dan murah
kalu hancur kena mesin basuh pun berbaloi..sbb murah..heehhe

Liyana said...

sy pakai avon je.. ok je kot.. hehe
triumph mmg best tp mahal bebeno, adalah tidak sanggup

CuppyCakeMommy said...

selesa pakai cukup..mahal murah itu kehendak sahaja..tapi selalunya bra mahal ni sedap pakai and tahan lama..esp tang tali tu

CuppyCakeMommy said...

selesa pakai cukup..mahal murah itu kehendak sahaja..tapi selalunya bra mahal ni sedap pakai and tahan lama..esp tang tali tu

KNS said...

haha
last2 campak tepi katil tuhh
kih2
mahal sebab berkualiti kainnye
xmudah kendur dan mampu menampung...=p
Follow ur blog^_^
My Recent Post: Contest Senyum Tak Nampak Gigi

notti netti said...

hahha- korang nie bab2 braaa.....hidup jer yer?

Unknown said...

pakai scarlet n audrey...boleh jd berjam-jam duk belek kat rak bra Jusco tu...huhuhuh


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno