Friday, February 18, 2011

Tadi ada parti bujang kat Pavillion.........aku peratikan...ada satu perangai budak2 bachelor nie....yang wajibbb ada..kalau takde..tak sah!

Tempat - Restoran Thai, Pavillion and Baskin Robin
Masa - pukul 12.00 tapi mak tiri (Mamatisya datang lewat 15 min)
Para Pengaku Bujang - Notti Netti, Aimi, Ayu, Suziey and Watie
Anak ikan/ gigolo - Tiada dalam perkhidmatan
Tukang sponsor - Orang Kaya Aimi and Watie
Tukang Makan - Net tak bersalah, Ayu terkedu and Suziey yang memang sentiasa lapar
Acara - Menyambut Besday Suziey


ok, setiap kali mengedate ngan geng2 nie..aku perasan...
diaorang nie takleh kalau tak bergambar, sampai lupa anak2 laki kat rumah...
habis semua gambar makanan pun berebut nak ambil..
aku??? aku relaxxxx jer...

Bukti???
korang tengok gambo2 nie....
anak sapa la nie?

 Tetiba 'peace'..apa ko ingat malaysia tengah bergolak???

 Haaa, gambar nie aku dipaksa ambil......kesian aku..

 gambar nie pun aku dipaksa ambil...kesian lagi kat aku

 Haa cer citer...pantang nampak aku nak berdiri snap orang lelaki tu..
panjang jer tengkuk sensorang terjulur keluar nak bergambar
aku??? relaxxx jer

 Haa nie lain la cerita......kami dipaksa bergambar oleh budak baskin robin tu..
biasalah orang cute memang selalu dijadikan model/ mangsa

 cer citer...cer citer...apa masalah budak baju hijau tu sebenarnya???
berkepaaakkk jer...seram aku


 Seee..seeee...bila besday girl berebut ice cream....bebudak lain terpaksa mengalah..
aku? relaxxxx jer..

 Semua berebut nak celup cekelat..
aku?...relaxxx jer kena paksa snap gambar..

 Kami dipaksa lagi oleh budak baskin robin tu untuk bergambar
kesian kami....

 aku tak paksapun suziey tiup bermuncung2 bibir tu
suziey yang paksa rela nak bermuncung gitu..
aku? ikuuutt jer

 nak potong kek feel pengantin
aku? ikuuutt lagi snap gambo.

 Tengoklah perangai memasing...berebut nak snap gambo kek yang simple tu
aku? relaxxx jer makan ice cream celup cekelat

 Welcome orang lama geng baru..eheheh and thanx for the gift..suka sangat
aku??? gumbira!

 Ni takyah kenalkan.....malas!

 Nie minah selalu perang ngan aku..mesir perang kami pun perang
aku??? sentiasa menang

 Best watie nie
sehingga menjilat jari...
dia belanja and kasi gift
korang???? bila?

 Aku dipaksa besday girl bergambar ngan hadiah
aku? terkesima

 Nie gift dari watie..
suka..suka...

 Nie makanan...aku ambil yang penting jer..
yang tak penting aku make dono....

sekian....
Me Naughty..me Netty

11 comments:

mama tisya said...

mcm tk caya ko pantas update..takut kena kutuk la tu..hahahaha..saje la tu sabotaj gmbr aku jd blur gtu:-p

mummy_ayu said...

cayalah..laju ko update..
cayalah..tahniah!!

Suziey Ahmad said...

hahahaahhaha..siot jek letak gbr kepak..aku rasa 80% luahan hati yg xbenar wei..vice versa dr ape yg ko tulis..hahahaha

nieda said...

bestnya together2...plg suka ice cream BR tu. dh lama teringin tp mcm byk sgt.hehe

Khairiyah aka Kerry said...

kak netty, sedap tak kek eskrem baskin robbin tu?price brapa besar tu?

firahadifa said...

ko mmg... org lain punya birthday , ko yg dapat adiah . ;p
suke tul interprem kawan aku sorang nih!

Teacher Hafizah said...

tetiba lapar nk mkn kek nih. huhu

watie wyyn said...

No wonder ur blog name is nottinetti.... u r naughty nett! Anyway nice knowing u.. happening, i mula2 ni shy2 cat sket.. Warming up dulu yerk.. Cant hardly wait for d next party org yg ngaku bujang.. oops jgn tembak sy tuan!

notti netti said...

mamatisya - muahaha..korang takleh kutuk aku dah

ayu - kih kih kih

suziey-haipeee....besday girl kena dok diam!

Nieda - percaya tak? ice cream tu sekejap jer habish.....

Kerry - haippee..tu bukan kek ice cream robin laaa....itu kek akak buat sendiri.....haipeeee...

fida - ko jehles..as usual!

notti netti said...

mummyY2Y - eh! I baikkk sebanrnya....bebudak lain yang jahat muahahahahha

Khairiyah aka Kerry said...

bahahahaahah.maaffffffffffffff
nampak delicioussssssssss
tu yg tanay tu.heeeeeeeeeee :D


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno