Friday, February 11, 2011

Semalam Aku Mimpi Najis Manusia...sampai sekarang dok ingat...takotnyaa..

Semalam aku tidur (hekeleehhhh...cam ko sornag je tido)

Dalam tidur tu aku berdengkur comel (sebab letih kerja malam).

So, dalam waktu tidur tu aku mimpi.......(cam aku sorang je mimpi)

Tapi mimpi nie jelas giler!!!

Aku mimpi kawan2 aku sakit perut tercirit merata2......aku lak terpijak najis diaorang.....dah le terpijak aku masuk toilet, kaki aku termasuk dalam lobang jamban yang penuh najis....aku cuak...aku cecepat cuci....then aku terus gie kat satu majlis...(konon dri dah bersih)......then kat seluar aku, ada najis melekat.....adeeehhhh terus aku terbangun......

aku tak suka ooooooooo....takot oooooo mimpi najis nie........

aku cuak sebab aku rasa, kalau aku mimpi najis manusia jer...mesti ada lah benda tak best berlaku kat aku......tapi so far hari niee..aku okeee..jer.....haishhhhh takooottttttttt

ataupun aku teringat2 semalam function, aku ke toilet...bila nak masuk toilet jer..ternampak benda alah najis tu kat dalam toilet bowl......eeeeeee....errr korang dah mamam?????

Me Naughty..me Netty

5 comments:

Unknown said...

orang kata mimpi najis ni nak dpt atau nak jadi benda baik...

~farah~ said...

org kata kalo mimpi najis maknanya rezeki..wallahualam :)

mamasuri said...

sib baik aku dah kedarah baru baca blog ko..

Idham said...

kalau rezeki takpe, rezeki makan aiskrim coklat...

izzaty said...

samela pnh mimpi najis.. byk kali plak tu.. huhu.. takut n rse xsedap hati.. tp, alhamdulillah la xde ape.. biasela.. mimpi kn mainan tido.. hehe.. tp, klau nk dpt rezeki, bgusla tu..;p


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno