Monday, January 24, 2011

Terbekenan lak kat bag cenggini.......

cantik tak????? tak???cantik? I cantik??? tinkiu...tinkiu....

cam biasalah...aku kalao tak spotcheck si Apple of Mom's Eye's nie...tak sah...ada jer nak beli.....
so, aku dah ura-ura nak beli satu beg sekolah tadika untuk My 1st son....ikutkan nak ambil yang tema lelembu tu..tapi kang anak aku kata muntah adik dia...dia compom geli....so aku choose...yang kaler merah tu...cumelssssss..................

harga dia tak mahal.....RM 37 jer....tak termasuk abang posmen..............

Ayu!! ko nak yang mana?......
Me Naughty..me Netty

5 comments:

Ahkak Geli said...

eh..lawa lawa..lawa hok ijau ngan hok perplu/pink kat bawah tu...apa website dia?

atoyissan said...

alamak..tertengok dan terasan nak beli sebab terasa tercantik disitu..halamak tapi sudah terover budget bulan ini..(hahahha....bape banyak ter da..)

FADZLIN IRINA said...

chantek nyer...murah lak tu...macam jatuh cinta gak jer...

notti netti said...

miss geli - mung gie jer kat fesbuk...then taip apple of my mom's eye's...hok ada la tu....

atoyis! "ter" tu....indah!

Lin- haa beli...mek..beli....

mummy_ayu said...

comels sesangat..aku dah gie jengah dah...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno