Thursday, January 6, 2011

Hujan yang renyai-renyai.......jom makan cupcake!!!


 Selamat pagi,
Pepagi buta 6.40am aku sampai ofis
terus melekat depan skrin laptop
nonton cerita korea
nie kes semalam tak dapat tengok
cerita korea kat Channel 8
sebab aku pergi kelas (yang akhirnya takde sorangpun datang!)
lecturerpun tak datang......
nyampah tau.....sanggop aku harung ribut hujan semata-mata nak ke kelas
udahnya...hareeemmmsssss


Balik dari kelas yang cancel tu..
aku terus ke pasar malam beli laksa untuk bekalan breakfast kat ofis
sebab aku dah janji ngan OYAT
nak makan cedap-cedap pagi nie....
then, balik dari pasar malam, aku buat cupcake...
satu cheese cc and satu lagi choc cc
(ada orang tempah)
but ada lebih 9 biji aku bawa ke ofis
rezeki office-mate aku......

 yang atas nie yang diorder...
aku tak snap gambar cc cheese yang nak kasi office mate aku
makan.

 okkkeee selamat menjamu selera
Me Naughty..me Netty

5 comments:

mummy_ayu said...

aku punyer????

notti netti said...

muahahaha ayu.....bagi chance pada budak opis aku lak eh...:)ko kerap dapat ehehehehehehe....

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

mmmm sedapnye pekena ngan kopi o panas time ujan2 ni hehehe
kita dah abis tgk dah citer korea tu kat mysoju hihihi mmg best ending yg happpy..selamat menonton!!

malinasiam said...

sy nak order dengan puan nett boleh?
room to room service pls

Suziey Ahmad said...

ouh maveles..


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno