Monday, January 31, 2011

Message Untuk Mummy AYu Sorang Je.

Ayu...ko leh kuar tak??
Untuk pengetahuan ko, aku dah percuma dah sekarang nie
dan aku sangat lapar tak hingat

sila jawab as spoon as sposible...sebab kalo ko tanak kuar, aku nak kuar sensorang jalan kaki dalam ujan beli makanan.....

Cepat jawab.......

psst- sila lupakan tanggungjawab ko sebagai PA untuk menjawab persoalan aku ini...
URGENT!!!!!

Me Naughty..me Netty

8 comments:

mama tisya said...

kuar je sorg..ayu bz...hahahaha...ujan ke tmpt ko?

[-suziey-] said...

aku pn lapar..sian ko nk jln kaki dlm ujan..ekeekek:D

wei bila mau bachelor party?

notti netti said...

aimi- takde kawan sob sob sob.....tu la ko..gie kerja jauh kat tempat jammed....idak aku dah heret ko makan....

notti netti said...

suziey- wei, jom makan nak?..kat dayabumi...

mama tisya said...

ye la nk wt camner opis aku jauh:-p

mummy_ayu said...

aku baru baca..dah call da pun ko kan...amy..laju je..sian net kuar sorang..nanti aku ok aku roger ko..
Amy...dgr ko nak belanja? tul ker?..he he he
suziey..jom!!

notti netti said...

aimi- tu la pasal. bila nak belanja, tetib jauhhhhhhhh jer eheheheheh

mama tisya said...

tkde rezeki ko nk blanje aku ye...tkpe2 aku blanje tp dtg tmpt aku..tgu aku blk dr msia..hahahha


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno