Monday, January 31, 2011

Hujan je dari semalam, demam dah kebah...boleh demam balik.....

Semalam aku kat kampung visiting anak2 aku yang sakit, si abang kena cirit birit + demam, si adik demam + cirit birit (beza tu....abag cirit dulu baru demam, adik demam dulu baru cirit).
Mak aku kemain happy aku balik (walaupun aku demam) sebab tugas2 basuh berak anak otomatik MoU pada aku. Ya aku sangat suka cuci berak anak.muahahahahahaha.......
Suami aku? dia dah okey, dah tak sakit, nasib baik dia boleh bawak kereta balik kampung, idok jenuh jugaklah aku nak bawak kereta and yang bestnya, bila aku sampai je kat rumah mak aku, demam aku otomatik hilang dengan sekali teran buang air besar jer. Unsangkarable!!!.....anak-anak akupun nampak je kami mak bapak terus okey, demam cikit2 adalah kecuali si starbucks latte (anak kecik) tu....sebab suka sangat tengok muka aku, berak cirit non setop lah!....penat mak ko dik!.....kerja aku cuci berak jer la semalam. tapi seronok sebab cuci dalam suasana sejuk. kat Alor Gajah, hujan dari subuh bawak ke Isyak...tak ghenti2 and the best part is, kampung mak aku tak banjir2. Sejuks giler, and aku rasa macam ada kat negeri omputih! time tulah rasanya sesuai pakai kot yang tebal2 ala2 model kan??.....or time ujan nie la nampak bergaya pakai boot paras lutut...muahahahah.....rumah mak aku sejuk dah macam dalam peti ais ha.....sampai takmo pakai kipas, tapi anak aku yang 1st son ni, kalau boleh kipas tu depan muka dia diletaknya....isk! dalam kereta, aku ngan mak aku dah terketar2 vibrate sebab sejuk, anak aku? relaxxx jer suruh besarkan aircond...isk......
Pagi tadi kat KL, aku keluar rumah pun hujan gerimis, agak2 hujan lagi tak petang nie?.....

oh ya, tadi aku beli breakfast McD. as usual pan cake?...tapi aku heran...sebab aku pilih yang breakfast morningnya set yang harga tak sampai RM5.
alih2 tadi aku kena bayar RM 9.33.....hmm nape ek?
Me Naughty..me Netty

3 comments:

mama tisya said...

pg2 citer psl cuci berak..tp org laki mmg tk suka pn..maknye juga kena tp kalo maknye tkde bole plak tlg cuci..ke hubby ko cr org lain gk soh cuci..hehehehe....mmg best ujan best tdo best 23cm..opssss

mummy_ayu said...

dah ok dah ko...?
napa Mc'd tu....cekik darah lak pagi nie..

notti netti said...

tak ah, memang tugas cuci berak, jadi tgjwb aku muahahahaha....kooo asyik 23cm jer...rakus!!!


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno